۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
۷۰درصد هزینه‌های سازمان تأمین اجتماعی مربوط به پرداخت حقوق بازنشستگان است
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی:

۷۰درصد هزینه‌های سازمان تأمین اجتماعی مربوط به پرداخت حقوق بازنشستگان است

سالاری، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از تهیه طرحی برای احیای سه جانبه گرایی در این سازمان خبر داد و گفت: طرح احیای شورای عالی تأمین اجتماعی سال گذشته در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت اما نوبت به طرح آن در جلسات علنی نرسید و امیدواریم در آینده نزدیک در مجلس یازدهم در نوبت رسیدگی قرار گیرد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری در نشست با تشکل‌های کارگران و بازنشستگان استان مرکزی اظهار داشت: هزینه موردنیاز برای خدمت رسانی به جامعه پوشش این سازمان در سال ۹۸ ماهیانه حدود ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بوده است که این رقم در سال جاری به حدود ۱۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

وی پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد و احیای اعتبار دفترچه‌های درمانی سازمان تأمین اجتماعی را اولویت اصلی این سازمان در سال گذشته برشمرد و گفت: مطالبات مراکز درمانی دانشگاهی را تا اسفند سال گذشته به روز کردیم و پرداخت منظم و به روز این مطالبات ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از آمادگی این سازمان برای اعمال افزایش حقوق سال جاری بازنشستگان خبر داد و گفت: پس از تصویب افزایش حقوق بازنشستگان در هیأت دولت این افزایش برای بازنشستگان تأمین اجتماعی اجرا و مابه‌التفاوت افزایش حقوق آنان از فروردین ماه محاسبه و پرداخت می‌شود.

سالاری با بیان اینکه ۷۰ درصد از هزینه ماهیانه سازمان تأمین اجتماعی مربوط به پرداخت حقوق بازنشستگان است، گفت: اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز پیگیری می‌شود و در صورت تأمین منابع مورد نیاز امیدواریم در آینده نزدیک این خواسته برحق بازنشستگان محقق شود.

وی از همکاری بانک رفاه و سازمان تأمین اجتماعی برای پرداخت وام به بازنشستگان خبر داد و گفت: در سال جاری ۲ هزار میلیارد تومان برای پرداخت وام به بازنشستگان تجهیز منابع صورت می‌گیرد.

کد خبر: ۲۳٬۸۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha