۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹
فروش مجدد بلیت قطار تهران-کربلا

فروش مجدد بلیت قطار تهران-کربلا

راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه‌ای از اختلال در سامانه فروش اینترنتی بلیت قطار به دلیل ترافیک ورودی خبر داد و اعلام کرد با رفع این مشکل از ساعت ۲۱ امشب پیش‌فروش بلیت مجددا انجام می‌شود.

به گزارش بازار، روابط عمومی راه‌آهن در اطلاعیه‌ای درباره اختلال ایجاد شده در سایت فروش بلیت قطارهای تهران_ کربلا اعلام کرد: به استحضار مردم شریف ایران بویژه مشتاقان زیارت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) می‌رساند با توجه به استقبال صورت گرفته و افزایش بسیار زیاد ترافیک ورودی به سامانه فروش اینترنتی بلیط قطار تهران کربلا و بالعکس، این سامانه دچار اختلال شده و همکاران ما در حال بررسی و رفع مشکل هستند.

در این اطلاعیه آمده است: روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران ضمن عذرخواهی از مشکل پیش آمده به استحضار می‌رساند این مشکل ان شاالله به زودی مرتفع شده و هموطنان عزیز می‌توانند از ساعت ۲۱ امشب (یکشنبه ۲۹ مرداد) نسبت به خرید اینترنتی بلیت قطار ترکیبی تهران کربلا صرفا از طریق درگاه رسمی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران به آدرس www.rai.ir اقدام کنند.

شایان ذکر است مرحله دوم فروش بلیط های فوق العاده ایام اربعین به مقصد کرمانشاه و خرمشهر طبق برنامه قبلی و بدون هرگونه مشکل از صبح امروز آغاز شده است.

همچنین جدول زمانی حرکت قطارها به مقصد کربلا و همچنین حرکت قطارهای برگشت از کربلا به شرح زیر است:

فروش مجدد بلیت قطار تهران-کربلا

کد خبر: ۲۳۸٬۳۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha