۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸
طرح همیار صنعت برای تامین زمین مسکن کارکنان در صنایع بزرگ
وزیر راه و شهرسازی بر شتاب‌بخشی این طرح تأکید کرد

طرح همیار صنعت برای تامین زمین مسکن کارکنان در صنایع بزرگ

وزیر راه و شهرسازی بر مجهز شدن هرچه بیشتر ستاد حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن و شتاب بخشی به طرح همیار صنعت برای تامین زمین مسکن کارکنان در صنایع بزرگ تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در مجمع عمومی سازمان ملی زمین و مسکن که صبح امروز یکشنبه ۲۹ مردادماه به منظور بررسی صورت‌های مالی منتهی‌ به اسفند ۱۴۰۱ در محل این سازمان برگزار شد، سازمان ملی زمین و مسکن گسترده دانست و گفت: با توجه به حجم زیاد پرونده‌های حقوقی لازم است ستاد حقوقی این سازمان هم مجهزتر شود.

وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به اقدامات خوب انجام شده توسط سازمان ملی زمین و مسکن در نهضت ملی مسکن اظهار کرد: تامین هر یک قطعه زمین و یا الحاق آن چالش‌ها و پیچیدگی‌های زیادی دارد و امیدواریم پروژه بزرگ احداث مسکن برای جامعه هدف ما محقق شده و ۵۰۰ هزار قطعه زمین هم در روستاها تامین شود.

وی در ادامه به مولدسازی دارایی‌های سازمان اشاره کرد و افزود: این سازمان با توجه به دارایی‌های عظیمی که دارد با روش جدید و متفاوت به مولدسازی این دارایی‌ها اقدام کند.

بذرپاش تامین مسکن کارکنان صنایع بزرگ را اقدامی قابل تقدیر دانست و بر سرعت بخشی به آن تاکید کرد.

الگوهای جدید تامین مالی و روش‌های نوین مدیریت بازار
وزیر راه و شهرسازی خانه دار شدن مردم و تامین مسکن را دارای ابعاد و آثار قابل توجهی در اقتصاد و توسعه کشور دانست و گفت: برای کاهش تورم، رشد GDP، رشد اقتصادی و ... باید مسکن بسازیم.

وی در ادامه بر بکارگیری الگوهای جدید تامین مالی و روش‌های نوین مدیریت بازار و همچنین جوان گرایی در سازمان ملی زمین و مسکن تاکید کرد.

بذرپاش ضمن تایید صورت‌های مالی سازمان ملی زمین و مسکن، میزان دارایی این سازمان را با ارزش و زیاد دانست و گفت: سازمان ملی زمین و مسکن ظرفیت درآمدزایی بیش از این دارد.

ارسلان مالکی رئیس سازمان ملی زمین و مسکن نیز در این نشست به ارائه گزارشی از راهبردها، اقدامات و عملکرد و برنامه‌های آینده این سازمان پرداخت.

نشست مجمع عمومی سازمان ملی زمین و مسکن با حضور ارسلان مالکی رئیس این سازمان، مهدی نورایی رئیس مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادهای وزارت راه و شهرسازی، نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه، وزارت صمت، دادگستری، سازمان حسابرسی و ... برگزار شد و صورت‌های مالی این سازمان مورد تصویب قرار گرفت.

کد خبر: ۲۳۸٬۳۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha