ارائه تسهیلات مالی به شرکت های نوپا و دانش‌بنیان‌ فعال حوزه علوم شناختی

ارائه تسهیلات مالی به شرکت های نوپا و دانش‌بنیان‌ فعال حوزه علوم شناختی

با حمایت ستاد توسعه علوم فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، تسهیلات مالی تا سقف ۳۰ میلیارد ریال به شرکت‌های دانش‌بنیان و نوپای فعال پرداخت می‌شود.

به گزارش بازار، به منظور کمک به توسعه کسب‌وکارها، تجاری‌سازی محصولات و گسترش زیست‌بوم فناوری و نوآوری، شرکت‌ها و مراکز نوپا، دانش‌بنیان‌ها و شتابدهنده‌های فعال در حوزه علوم شناختی می‌توانند از تسهیلات مالی تبصره ۱۸ قانون بودجه کشور بهره‌مند شوند.

براساس توافقی میان ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و صندوق نوآوری و شکوفایی این تسهیلات مالی در قالب تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۲ در اختیار مراکز و شرکت‌های فعال در حوزه علوم شناختی قرار می‌گیرد.

درچارچوب این توافق این تسهیلات بنا به درخواست متقاضیان تا سقف ۳۰ میلیارد ریال و با کارمزد چهار درصد از طریق معرفی این مراکز و شرکت‌ها به بانک‌های عامل پرداخت می‌شود.

دست اندرکاران و صاحبان مراکز و شرکت‌های نوپا و دانش بنیان فعال در حوزه علوم شناختی می‌توانند با ثبت مدارک و درخواست تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه کشور ۱۴۰۲ در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی و تایید ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی از تسهیلات مالی این قانون بهره‌مند شوند.

کد خبر: ۲۳۸٬۲۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha