۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین تجهیزات فرودگاه‌های مرزی

اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین تجهیزات فرودگاه‌های مرزی

مدیرکل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین تجهیزات ۵ فرودگاه مرزی سنندج، کرمانشاه، ایلام، اهواز و آبادان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، میرسعید صفی‌نیا مدیرکل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: به‌منظور خدمت‌رسانی هرچه بهتر فرودگاه‌ها در طول عملیات اربعین، به ۵ فرودگاه مرزی سنندج، کرمانشاه، ایلام، اهواز و آبادان مبلغی بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است.

صفی‌نیا اظهار کرد: با توجه به دستور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها، از فرودگاه‌های مرزی بازدید میدانی به عمل آمد و نیازسنجی لازم انجام شد.

وی با اشاره به رفع مشکل برق فرودگاه شهید سلیمانی اهواز گفت: با خریداری ۲ هزار و ۴۰۰ متر کابل برق، مشکل این فرودگاه برطرف شد.

مدیرکل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها ادامه داد: برای فرودگاه آبادان نیز تجهیزات رفاهی و تسهیلاتی نظیر چرخ‌دستی، آب‌سردکن و دست‌خشک‌کن خریداری شد تا زائران اربعین و دیگر مسافران در ترمینال فرودگاه آیت‌الله جمی با سهولت بیشتری تردد داشته باشند.

به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ صفی‌نیا با اشاره به گرمای شدید هوا در استان ایلام گفت: ترمینال موقت فرودگاه ایلام که به‌صورت موقت برای عملیات اربعین مورد بهره‌برداری قرار گرفته، ۶ اسپیلت (۶۰ هزار) مجهز شده تا زائران در این ترمینال مشکلی بابت گرما نداشته باشند.

کد خبر: ۲۳۸٬۲۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha