۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
کرمان ظرفیت افتتاح ماهیانه یک طرح صنعتی معدنی را دارد
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان:

کرمان ظرفیت افتتاح ماهیانه یک طرح صنعتی معدنی را دارد

کرمان - رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: ظرفیت های استان کرمان به گونه ای است که می توانیم هر ماه یک پروژه کلنگ زنی و یک پروژه هم افتتاح کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، شهباز حسن پور ظهر پنجشنبه در نشست مشترک استاندار کرمان با شرکت های صنعتی و معدنی که در دفتر استاندار کرمان برگزار شد، اظهار کرد: استان کرمان دارای ظرفیت های فراوان معدنی و صنعتی است.

وی از معادن به عنوان ظرفیت های ویژه این استان نام برد و گفت: معادن در شرایط بحران اقتصادی و تورم باعث بیمه شدن و پایداری اشتغال شده اند.

حسن پور با تاکید بر لزوم توجه ویژه شرکت های صنعتی، معدنی استان کرمان به مسئولیت های اجتماعی اظهار کرد: باید در راستای حل مشکلات مردم گام برداریم چرا که به آنها بدهکاریم و در خدمت رسانی نباید غفلت کنیم.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر بیان کرد: ظرفیت های استان کرمان به گونه ای است که می توانیم هر ماه یک پروژه کلنگ زنی و یک پروژه هم افتتاح کنیم.

وی با تاکید بر لزوم ریسک پذیری و خلاقیت مسئولان تاکید کرد و گفت: بنده از مدیرانی که جسارت به خرج داده و پای کار باشند حمایت می کنم و در زمینه اعطای مجوز و زیرساخت ها همکاری خواهم کرد.

حسن پور همچنین با اشاره به ظرفیت های معدنی سیرجان و وجود شرکت گل گهر گفت: در کنار یکدیگر باید برای تحقق شعار «سیرجان بهشتی برای کارآفرینان» تلاش کنیم.

کد خبر: ۲۳٬۸۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha