۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶
۱۹۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی در استان سمنان پرداخت می‌شود
معاون ‌هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان:

۱۹۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی در استان سمنان پرداخت می‌شود

سمنان - معاون امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: با هدف کمک به اشتغال‌زایی ۱۹۲ میلیارد تومان اعتبارات طرح های روستایی در استان مصوب شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، حشمت الله عسگری در نشست بررسی آخرین وضعیت جذب تسهیلات اشتغال کمیته امداد استان سمنان به میزبانی سالن غدیر استانداری که بعد از ظهر دوشنبه برگزار شد، بیان کرد:  با هدف کمک به اشتغال زایی به خصوص برای جوانان، رویکرد سخت‌گیرانه اعطای تسهیلات اشتغال در استان سمنان می‌بایست حذف شود.

وی با بیان اینکه این کار می تواند روند اشتغال زایی را در استان سمنان بهبود ببخشد، افزود: در این راستا طرح‌های قابل‌توجه اقتصادی خرد برای شرق استان سمنان در دست اجرا هستند.

معاون استاندار سمنان به شرایط مددجویان کمیته امداد نیز اشاره کرد و گفت: ضمانت‌نامه‌های غیرمتعارف در اعطای تسهیلات اشتغال و حمایتی کمیته امداد باید برداشته شوند تا شاهد تسهیل در امور این متقاضیان باشیم. 

عسگری با اشاره به حادثه رانش زمین در کالپوش و ضرورت کمک به مردم این منطقه، گفت: ارائه تسهیلات به مددجویان شهرستان میامی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: با تکمیل این طرح‌ها می‌توان شاهد روند توسعه اقتصادی و اشتغال در شاهرود و میامی به‌ویژه منطقه کالپوش بود.

معاون امور اقتصادی استاندار سمنان در ادامه گفت: ۱۹۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی در استان پرداخت می‌شود که ظرفیت خوبی برای توسعه اشتغال‌زایی روستایی است.

کد خبر: ۲٬۳۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha