۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
ساخت ۵ هزار واحد مسکن شهری با ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار در خراسان جنوبی
رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داد:

ساخت ۵ هزار واحد مسکن شهری با ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار در خراسان جنوبی

بیرجند- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه از ساخت ۵ هزار واحد مسکن در حاشیه شهرهای خراسان جنوبی با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان خبرداد.

 به گزارش خبرنگار بازار، محمد باقر نوبخت ظهر پنج شنبه در مراسم افتتاح پنج هزار واحد مسکن روستایی خراسان جنوبی که در روستای بندان بشرویه برگزار شد، بیان داشت: ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی روستایی برای محرومان در استان خراسان جنوبی در سال ۹۷ آغاز شد.

 وی با بیان اینکه ساخت ۵ هزار واحد برعهده کمیته امداد و ۵ هزار واحد بر عهده بنیاد مسکن بوده است، ادامه داد: بخش زیادی از واحدها در کمتر از یک سال ساخته شد.

 وی عنوان کرد: در مجموع برای احداث ۱۰ هزار واحد مسکن محرومین این استان بیش از سه هزار میلیارد ریال کمک بلاعوض و دو هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه با بازپرداخت ۱۵ ساله پرداخت شده است.

نوبخت با بیان اینکه برای شهرهای خراسان جنوبی نیز نیاز به مسکن برای محرومان داریم، افزود: طی یک تفاهم نامه سه جانبه ساخت ۵ هزار واحد را برای حاشیه شهرهای این استان را در این سفر تصویب خواهیم کرد.

معاون رئیس جمهور عنوان کرد: برای ساخت واحدها ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی که به صورت کمک های بلاعوض و تسهیلات اختصاص خواهد یافت.

از پنج هزار واحد مسکونی روستایی که امروز توسط نوبخت در خراسان جنوبی افتتاح شد سه هزار واحد را بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی و  دو هزار واحد را کمیته امداد این استان احداث کرده است.

کد خبر: ۲۳٬۷۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha