۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
زیرساخت های نامناسب گردشگری در ساری / ۳۹۰ پروژه نیمه کاره است
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

زیرساخت های نامناسب گردشگری در ساری / ۳۹۰ پروژه نیمه کاره است

ساری - نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: ساری زیرساخت های لازم فرودگاهی و جاده ای برای توسعه گردشگری ندارد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی بابایی کارنامی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری که در سالن همایش های دانشگاه آزاد ساری برگزار شد، گردشگری را از جمله محورهای توسعه مرکز استان بیان کرد و گفت: برای توسعه گردشگری، زیرساخت های جاده ای و حمل و نقل هوایی مناسب نداریم.

وی با بیان اینکه فرودگاه ساری به رغم آنکه عنوان بین المللی را یدک می کشد، در حد یک فرودگاه بین المللی نیست، اظهار داشت: در چنین وضعیتی نمی توان انتظار داشته باشیم که از گردشگری درآمدی کسب کنیم.

وی با تاکید بر اینکه می توان با تکیه بر ظرفیت های داخلی و اقتصادی موجود در کشور به جهش اقتصادی دست یابیم، گفت: دولت ظرفیت های خوبی برای جهش و حرکت چرخ های اقتصادی دارد و باید از آن بهره گیرد.

وجود ۳۹۲ پروژه نیمه کاره در ساری
عباسعلی رضایی فرماندار ساری نیز در این جلسه با انتقاد از طولانی شدن روند اجرای بسیاری از پروژه های عمرانی در شهرستان، به وجود ۳۹۲ طرح عمرانی نیمه کاره اشاره کرد و خواستار تسریع در تکمیل این پروژه ها شد.

وی پیشرفت فیزیکی طرح های عمرانی نیمه تمام را بین ۲۰ تا ۶۰ درصد اعلام کرد و گفت: مقرر شد امسال طرح های بالای رشد فیزیکی ۶۰ درصدی تکمیل شود و علاوه بر این قرار شد از ظرفیت بخش خصوصی در این حوزه بهره گیری شود.

وی درباره رقم اعتبارات عمرانی سال جاری نیز گفت: تاکنون ۴۶ درصد اعتبارات عمرانی مصوب تخصیص داده شده است.

فرماندار ساری، تالار مرکزی ساری را از مهمترین پروژه های نیمه کاره دانست و از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست نسبت به تکمیل آن شتاب کند.

کد خبر: ۲۳٬۷۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha