۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
پیگیری و تسریع در تکمیل ۶ بیمارستان با مجموع هزار و ۴۵۷ تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها اعلام کرد

پیگیری و تسریع در تکمیل ۶ بیمارستان با مجموع هزار و ۴۵۷ تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از برنامه سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی برای تکمیل ۶ بیمارستان با مجموع یکهزار و ۴۵۷ تخت بیمارستانی در سال مالی پیش‌رو خبر داد.

به گزارش بازار، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، برنامه‌های آن سازمان را در اجرای پروژه‌های درمانی و بیمارستانی، تشریح کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تکمیل ۶ پروژه بیمارستانی با مجموع یک‌هزار و ۴۵۷ تخت بیمارستانی که جزو مصوبات سفر رییس‌جمهوری است در برنامه تکمیل برای سال جاری قرار دارد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ادامه داد: ۶ بیمارستان مصوبه سفر رییس‌جمهور میانگین پیشرفت بیش از ۸۰ درصدی دارد و در برنامه است تا در سال مالی پیش‌رو به اتمام برسد و تحویل بهره‌بردار شود.

نبیان در بیان جزئیات این بیمارستان‌ها گفت: بیمارستان جایگزین بیمارستان امام خمینی(ره) شهر خمین با ۱۳۰ تخت و ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اتمام عملیات احداث است. بیمارستان ۴۰۰ تختی آموزشی رشت با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی، بیمارستان ۳۴۱ تختی آموزشی ساری با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی، بیمارستان ۵۴ تختی جایگزین خاتم‌الانبیاء شوشتر با ۷۵ درصدپیشرفت فیزیکی، بیمارستان ۲۶۰ تختی جایگزین کرج با ۶۱ درصد پیشرفت فیزیکی و طرح توسعه بیمارستان آموزشی ۲۷۲ تختی تربت‌حیدریه با ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی در برنامه سازمان مجری برای تکمیل در سال مالی جاری قرار دارد.

وی تصریح کرد: سازمان مجری تلاش و پیگیری می‌کند تا این پروژه‌های بیمارستانی در کوتاه‌ترین زمان، تکمیل و برای ارایه خدمت به مردم تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شود.

کد خبر: ۲۳۷٬۶۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha