۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۷
۷ هزار واحد مسکونی زنجان مشمول افزایش وام خواهد شد
در طرح نهضت ملی مسکن؛

۷ هزار واحد مسکونی زنجان مشمول افزایش وام خواهد شد

زنجان- اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی زنجان از فعال بودن همه پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان خبر داد و گفت: هفت هزار واحد مسکونی مشمول افزایش وام خواهد شد.

اصغر اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار بازار،با بیان اینکه سهم زنجان از برنامه چهار ساله مسکن ملی ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی است ،گفت: سهم استان از برنامه چهار ساله و ساخت واحد مسکونی در بخش شهری در سه قالب خودمالکی، بازآفرینی شهری و حمایتی ساخته خواهد شد و خوشبختانه دولت سیزدهم نسبت به ساخت چهار میلیون مسکن برای چهار سال در کشور برنامه ریزی و مدیریت لازم را دارد.

وی اظهار کرد: برنامه تولید مسکن شهری در قالب بخش خصوصی (خودمالکی ۱۲ هزار و ۲۸ واحد مسکونی) مشخص شده و سهم استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری ۹ هزار و ۲۱ واحد مسکونی است.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان تاکید کرد: همچنین سهم کل استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن شهری در قالب مسکن حمایتی توسط دولت ۲۷ هزار و ۶۳ واحد مسکونی تعیین شده و امیدواریم پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کمترین زمان و با بهترین کیفیت به متقاضیان تحویل داده شود.

اسماعیلی از فعال بودن همه پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان خبر داد و گفت: خوشبختانه پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان با سرعت خوبی جلو می‌رود.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود نرخ سود بانکی تسهیلات نیز از ۲۳ درصد به ۱۸ درصد کاهش یابد و سقف تسهیلات هم از ۳۵۰ میلیون تومان به ۵۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان افزود: قبل از این تسهیلات مسکن ۳۵۰ میلیون تومان برای هر واحد در نظر گرفته شده بود که در حال حاضر این رقم ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافته و به عنوان متمم، وام به ۵۵۰ میلیون افزایش یافت که مصوبه شورای عالی مسکن، پول و اعتبار هم در این راستا اخذ شده اما بخش بسیار کوچکی برای استان ابلاغ بانکی انجام شده است.

اسماعیلی اکید کرد: حدود هفت هزار واحد مسکونی مشمول افزایش وام خواهد شدو این مهم برای پروژه هایی قابل پرداخت خواهد بود که بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

کد خبر: ۲۳۷٬۲۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha