۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
۳۴۰۰ واحد کسب و کار در کرمانشاه مشمول تسهیلات کرونا شدند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه:

۳۴۰۰ واحد کسب و کار در کرمانشاه مشمول تسهیلات کرونا شدند

کرمانشاه - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: سه هزار و ۴۰۰ واحد کسب و کار در کرمانشاه مشمول تسهیلات کرونا به میزان ۶۸۰ میلیارد تومان شده اند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، حسن عزیزی تعداد کل واحدهای کسب و کار آسیب دیده از کرونا در استان کرمانشاه که مشمول دریافت این تسهیلات هستند را بیش از سه هزار و ۴۰۰ واحد برشمرد و افزود: برای حمایت و پشتیبانی از کسب و کارهای آسیب دیده در استان دولت مبلغ ۶۸۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته است.

وی تصریح کرد: به ازای هر شاغل دارای پرونده بیمه تأمین اجتماعی برای واحدهای کسب و کاری که مشغول فعالیت هستند، ۱۲ میلیون تومان تسهیلات و برای هر واحد کسب و کار که بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا تعطیل شده اند به ازای هر شاغل مبلغ ۱۶ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه ۷۰ درصد تسهیلات ۱۲ میلیونی بابت پرداخت هزینه دستمزد و ۳۰ درصد برای سایر هزینه‌های عملیاتی پرداخت می‌شود، افزود: در تسهیلات ۱۶ میلیونی نیز ۵۰ درصد برای پرداخت هزینه دستمزد و ۵۰ درصد برای سایر هزینه‌های عملیاتی مرتبط قابل پرداخت است.

عزیزی اظهار داشت: تمامی صاحبان و واحدهای کسب و کار مشمول (کارفرمایی و خویش فرمایی) دارای مجوز از دستگاه‌های ذی ربط در صورت دریافت پیامک از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، باید نسبت به ثبت نام و تکمیل فرآیند در سامانه کارا اقدام کنند.

کد خبر: ۲۳٬۷۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha