۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
تشکیل قرارگاه رسانه ای سفرهای هوایی اربعین

تشکیل قرارگاه رسانه ای سفرهای هوایی اربعین

نشست هم‌اندیشی اطلاع رسانی سفرهای هوایی اربعین برگزار و بر تشکیل قرارگاه رسانه ای با محوریت پاسخگویی و اطلاع رسانی سفرهای هوایی در ایام اربعین تأکید شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، نشست هم‌اندیشی اطلاع رسانی سفرهای هوایی اربعین به ریاست وحید قربانی رئیس مرکز ارتباطات و روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی و با حضور سخنگویی سازمان هواپیمایی کشوری و مدیران روابط عمومی شرکت های هواپیمایی در ساختمان شهید دادمان برگزار شد.

در این نشست هر یک از مدیران روابط عمومی شرکت های هواپیمایی به بیان برنامه های شرکت هواپیمایی مربوط و نظرات خود در خصوص سفرهای هوایی اربعین و ارائه تسهیلات به زائران عتبات عالیات پرداختند.

تشریح وضعیت فرودگاه نجف از نظر امکانات و شرایط پرواز، برنامه ریزی برای اطلاع رسانی کاهش تاخیر های احتمالی، برپایی موکب های شرکت های هواپیمایی در فرودگاه امام خمینی (ره) و فرودگاه نجف و تکریم مسافران زائر اباعبدالحسین (ع) از موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

بنابر این گزارش در این نشست بر تشکیل قرارگاه رسانه ای سفرهای هوایی با محوریت سازمان هواپیمایی کشوری و حضور و پاسخگویی مدیران روابط عمومی شرکت‌های هواپیمایی تأکید شد.

در این جلسه نظرات و پیشنهادات برای بهبود سفرهای اربعین توسط ناوگان هوایی و رفع نواقص سال‌های گذشته مطرح شد.

گفتنی است پروازهای اربعین از ۲۷ مردادماه آغاز می‌شود و با توجه به افزایش ایام عملیات اربعین نسبت به سال گذشته، این پروازها تا ۲۰ شهریور ادامه دارد.

کد خبر: ۲۳۷٬۱۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha