۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
فقط ۶ درصد از مطالبات گندمکاران پرداخت شده است
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

فقط ۶ درصد از مطالبات گندمکاران پرداخت شده است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: فقط ۶ درصد از مطالبات گندمکاران پرداخت شده و بانک ها نفس کشاورزان را قطع کرده اند.

به گزارش بازار، حمیدرضا حاجی بابائی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۳ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به سازمان برنامه و بودجه و وزیر جهاد کشاورزی، گفت: متاسفانه کشاورزان فقط ۶ درصد از حق خود در زمینه فروش گندم را دریافت کرده و این ظلم بزرگی به کشاورزان است. بانک ها نفس کشاورزان را قطع کرده اند چرا جلوی وام کشاورزان را گرفته اید؟

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس ادامه داد: متاسفانه عملکرد در زمینه تبصره ۱۴ موجب شده شهرداری ها یک ریال از محل مالیات بر ارزش افزوده دریافت نکنند.

وی با اشاره به اجرای نادرست رتبه بندی معلمان، عدم پرداخت رفاهی و ظلم به معلمان مهرآفرین، گفت: چرا ساماندهی نیروی انسانی اجرایی نمی شود. مگر می شود فردی ۱۰ سال نیروی پیمانی بوده و رسمی نشود مشکل این افراد چه بوده، چرا حل نمی شود؟

حاجی بابایی با اشاره به همسان سازی حقوق بازنشستگان، گفت: این موضوع از طرف کمیسیون برنامه به کمیسیون تلفیق ارجاع شده، این مسئله یک بار برای همیشه باید حل و فصل شده و حقوق ها عادلانه شود. آنچه مورد اعتراض همگان بوده عدم وجود عدالت است نه افزایش حقوق. در سال ۱۴۰۳ باید به سمت عادلانه شدن حرکت کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: نظام هماهنگ پرداخت باید هرچه سریع تر تعیین تکلیف شده و اجرایی شود.

کد خبر: ۲۳۷٬۱۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha