۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
بیش از ۷۹۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات نهضت ملی مسکن پرداخت شد
مدیرعامل بانک مسکن:

بیش از ۷۹۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات نهضت ملی مسکن پرداخت شد

مدیرعامل بانک مسکن گفت: بانک مسکن تا نیمه مردادماه سال جاری مبلغ ۷۹۵ هزار و ۹۸۶ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن پرداخت کرده است.

به گزارش بازار، عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن با بیان اینکه تا نیمه مردادماه سال جاری قرارداد ۲۷۰ هزار و ۱۴۵ واحد مسکونی در این بانک منعقد شده است، گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ابعاد مختلف از جمله تامین مالی، تامین زمین و رسیدگی به پرونده متقاضیان طرح در حال انجام است و سازمان‌های مختلف در این حوزه با همکاری یکدیگر در حال تلاش هستند تا دولت به وعده شفاف خود در حوزه خانه‌دار کردن قشر متوسط و کمتربرخوردار جامعه عمل کند.

مدیرعامل بانک مسکن افزود: طرح نهضت ملی مسکن در بانک توسعه‌ای و تخصصی مسکن با شتاب مناسبی در حال پیگیری است و عمده کار تسهیلاتی بانک نیز مربوط به همین طرح است. در همین راستا، قرارداد ۳۲ هزار و ۸۲۰ پروژه ذیل طرح نهضت ملی مسکن منعقد شده که بانک طی آن متعهد به پرداخت ۹۲۰ هزار و ۴۸۳ میلیارد ریال شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن، حسینی تصریح کرد: بانک مسکن تاکنون از محل آورده متقاضیان و منابع خود، مبلغ ۷۹۵ هزار و ۹۸۶ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است که با توجه به اینکه پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن به طور مرحله‌ای و همراه با پیشرفت پروژه‌ها انجام می‌پذیرد با تکمیل مراحل بعدی میزان مبلغ تعهدی بانک نیز پرداخت خواهد شد.

کد خبر: ۲۳۷٬۱۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha