۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
 برداشت از پنجره واحد سرمایه گذاری در مازندران نادرست است
استاندار مازندران:

برداشت از پنجره واحد سرمایه گذاری در مازندران نادرست است

ساری - استاندار مازندران گفت: برداشت نادرستی درباره پنجره واحد سرمایه گذاری بین برخی دستگاه های اداری و اجرایی وجود دارد که باید حذف شود.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان روز شنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مازندران با بیان اینکه برداشت نادرستی از پنجره واحد سرمایه گذاری وجود دارد و آن اینکه برخی دستگاه ها تصور می کنند قوانین کتبی را در سامانه الکترونیکی باید بارگذاری کنند گفت: هدف اصلی پنجره واحد سرمایه گذاری، شتاب بخشی در روند صدور و کسب مجوزها است.

وی آسیب شناسی قوانین و مقررات زاید در فرایند سرمایه گذاری را امری مهم دانست و گفت: در پنجره واحد سرمایه گذاری، تغییر نوع نگاه مدیران، شتاب بخشی به سرمایه گذاری و تسهیل گری اولویت اساسی است.

وی با عنوان اینکه باید بررسی شود چرا مردم از سرمایه گذاری پشیمان می شوند و از خیر آن می گذرند، بروکراسی های زاید و قوانین و مقررات زاید را دلیل آن دانست و گفت: باید مقررات زائید در حوزه سرمایه گذاری حذف شود و علاوه براین از موازی کاری و چندگانگی نیز دست برداشت.

استاندار مازندران، با تاکید براینکه پنجره واحد باید بهترین شرایط را برای سرمایه گذاری فراهم کند گفت: یکی از بسترهای مورد نیاز برای سرمایه گذاری تهیه آمایش سرزمینی است تا نیازهای استان برای سرمایه گذاری مشخص شود.

حسین زادگان،پرهیز از جزیره ای عمل کردن را از دیگر مزیت های پنجره واحد سرمایه گذاری برشمرد و گفت: همه دستگاه ها باید یکبار اطلاعات مورد نیاز را در پنجره واحد بارگزاری کنند.

کد خبر: ۲۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha