۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
قیمت مرغ در بوشهر کاهش یافت| تولید سالانه ۴۱ هزار تن گوشت مرغ در استان
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

قیمت مرغ در بوشهر کاهش یافت| تولید سالانه ۴۱ هزار تن گوشت مرغ در استان

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر از کاهش قیمت گوشت مرغ در استان بوشهر خبر داد و گفت: سالانه ۴۱ هزار تن مرغ در استان تولید می شود.

احمد محمدی زاده در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: حمایت از تولید کنندگان استان بوشهر بویژه در حوزه کشاورزی مورد توجه و تاکید قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

وی افزود: تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم بویژه در زمینه اقلام خوراکی و مایحتاج روزمره مردم از قبیل مرغ و گوشت قرمز و برنج و روغن و ...امری مهم است که مدیریت لازم صورت می گیرد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: واحدهای مرغداری استان به منظور افزایش تولید و کاهش قیمت گوشت مرغ، تقویت شده اند و اکنون شاهد بهبود وضعیت در تامین مرغ هستیم.

محمدی زاده از تولید سالانه ۴۱ هزار تن گوشت مرغ در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: هر ماه حدود ۳۴۰۰ تن گوشت مرغ در استان تولید و به بازار عرضه می شود و سالانه بالغ بر ۴۱ هزار تن مرغ تولید می کنیم.

وی اضافه کرد: نیاز مصرفی استان به گوشت مرغ، سالانه حدود ۲۸ هزار تن است و اکنون با افزایش تولید شاهد کاهش قیمت گوشت مرغ هستیم.

استاندار بوشهر از کاهش چشمگیر قیمت گوشت مرغ در استان بوشهر خبر داد.

محمدی زاده بیان کرد: اکنون قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در استان بوشهر نسبت به ماه قبل، ۱۰ هزار تومان کاهش یافته است و امیدوارم این روند تداوم یابد.

کد خبر: ۲۳۶٬۹۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha