توئیتر نیروی جدید استخدام می کند

توئیتر نیروی جدید استخدام می کند

مدیرعامل توئیتر گفت بعد از اینکه ماسک خیلی از کارکنانش را اخراج کرده حالا این شرکت در حال استخدام نیروهای جدید است.

به گزارش بازار، لیندا یاکارینو مدیرعامل توئیتر گفت بعد از اینکه ماسک خیلی از کارکنانش را اخراج کرده حالا این شرکت در حال استخدام نیروهای جدید است.

یاکارینو با اعلام اینکه این شرکت نرخ اجرای عملیاتی خود را تقریبا متعادل می‌بیند، افزود: وقتی به اعتای مجوز داده و واسط برنامه‌نویسی کاربردی خود فکر می‌کنیم، به این نتیجه می‌رسیم ایکس (نام جدید توئیتر) یک تجارت باورنکردنی است. کسب و کار حق اشتراک جدید ما در حال رشد است.

وقتی از یاکارینو در مورد نقش او در سایه ماسک سؤال شد، با تاکید بر اینکه که در اداره بخشی از کسب و کاری که مسئولیت آن را بر عهده دارد، استقلال کامل دارد گفت: نقش‌های ما بسیار واضح است، راهی که من و ماسک پیش از شروع کار در مورد آن صحبت کردیم، این بود که خطوط کاری ما نسبتاً مشخص و تعریف شده هستند، ما با اعتقادات خودمان برای رسیدن به هدف گرد هم آمده‌ایم.

مدیر اجرایی سابق ان‌بی‌سی یونیورسال همچنین به نگرانی‌ها در مورد سیاست‌های تعدیل محتوای این شرکت اشاره کرد. او اظهار داشت که این سکو بسیار ایمن‌تر و سالم‌تر از یک سال پیش است.

او گفت: ما ابزارهای ایمنی و تعدیل محتوا را ساخته‌ایم که قبلاً در این شرکت وجود نداشته است. خانم یاکارینو درباره سکوی رقیب یا همان تردز (متعلق به متا) گفت که تبلیغات پیرامون آن به طور چشمگیری کاهش یافته است، اما همچنان حواسش به آن‌چه که متا ساخته هست.

او گفت: آن‌ها همانطور که متوقف شده اند به این کار ادامه خواهند داد. ما همه چیزهایی که آن‌ها انجام می‌دهند را زیر نظر داریم.

کد خبر: ۲۳۶٬۷۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha