شناسایی و اولویت بخشی برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ریز الکترونیک

شناسایی و اولویت بخشی برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ریز الکترونیک

برنامه ملی ریزالکترونیک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی از طرح‌های نیمه‌تمامی که نتایج رو به پیشرفت داشته‌اند، حمایت می‌کند.

به گزارش بازار، برنامه ملی ریزالکترونیک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی در نظر دارد در راستای راه‌اندازی مرکز ملی پیشران

ریزالکترونیک از طرح‌های ساخت تراشه حمایت ویژه کند و آن‌ها را در اولویت خود برای تکمیل فرآیند طراحی تا نمونه‌سازی تولیدی قرار دهد.

قابل ذکر است این حمایت برای طرح‌هایی است با اولویت گلوگاهی و راهبردی که حداقل دو بار نمونه‌سازی شدند و نتایج قابل تأیید و رو به پیشرفت داشتند.

در راستای حمایت از تولید دانش بنیان ریزالکترونیک، در صورت وجود ضمانت خرید عمده از بهره‌برداران معتبر، هزینه ساخت «ماسک ست»، توسط معاونت حمایت خواهد شد.

از متقاضیان دعوت می‌شود از ۲۱ مرداد تا ۳۱ شهریور، ضمن ثبت نام در این فراخوان در سایت خدمت معاونت علمی، پروپوزال طراحی، اسناد آخرین وضعیت نمونه‌سازی و نتایج تست‌های انجام

شده و اسناد مرتبط با نیاز بهره‌بردار را به صورت محرمانه به دبیرخانه محرمانه معاونت علمی خطاب به برنامه ملی ریزالکترونیک و ایمیل micro@isti.ir ارسال کنند.

کد خبر: ۲۳۶٬۷۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha