۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
۱۲۰ قلم کالای مازندران به روسیه ارسال می شود
استاندار مازندران:

۱۲۰ قلم کالای مازندران به روسیه ارسال می شود

ساری- حسینی پور، استاندار مازندران با اشاره به سفر اخیر به روسیه گفت: ۱۲۰ قلم کالای کشور از طریق پایانه صادراتی استان به فروشگاه های روسیه صادر می شود.

سید محمود حسینی پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به سفر اخیر به روسیه گفت: ۱۲۰ قلم کالای کشور از طریق پایانه صادراتی استان به فروشگاه های روسیه ارسال می شود و این اولین قرارداد ایران در روسیه در سال جاری است.

حسینی پور به صادرات مرکبات به چین اشاره کرد و گفت: سال گذشته اول هواپیمای کارگو دیوار چین را درنوردید و محصولات مرکبات به چین رسید و امسال نیز آماده هستیم تا تولیدات را ارسال کنیم.

استاندار مازندران با بیان این که ریل گذاری های صورت گرفته در سال های آینده خود را نشان می دهد، گفت: در حوزه گردشگری پای کشورهای عربی به استان باز شد.

وی با بیان این که رونق گردشگری استان نیازمند ریل گذاری است، گفت: در ۱۴ سفر شهرستانی مدیران استان در ۹۲۰ روستا حضور پیدا کردند که بی نظیر بوده است.

استاندار مازندران با عنوان این که برای احیای اقتصاد ۵۰۰ روستا با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) قرارداد بستیم، گفت: برای هر روستا ۷.۵ میلیارد تومان اعتبار توانمندسازی در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۲۳۶٬۶۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha