۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
بازنشستگان وام ۲۰ میلیون تومانی دریافت می کنند 
مدیرعامل تامین اجتماعی در گفتگو با بازار: 

بازنشستگان وام ۲۰ میلیون تومانی دریافت می کنند 

سمنان- موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از اعطای وام ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان این سازمان خبر داد و گفت: این تسهیلات قرض الحسنه بوده و از ۲۱ مرداد آغاز می شود.

میرهاشم موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار، در حاشیه سفر به سمنان و دیدار با مسئولان این استان، از طرح اعطای تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد و ابراز کرد: این تسهیلات به صورت قرض الحسنه خواهد بود.

وی با بیان اینکه این وام ها ویژه بازنشستگان است، افزود: افراد برای درخواست استفاده از این تسهیلات باید حتما در درگاه تامین اجتماعی ثبت نام و درخواست خود را اعلام کنند چرا که تعداد وام ها محدود است.

مدیرعامل تامین اجتماعی با بیان اینکه سقف پرداخت وام ها ۴۰ هزار نفر در نظر گرفته شده است، گفت: این تسهیلات در اختیار افراد واجد شرایط قرار خواهد گرفت که اعلام درخواست کرده باشند.

موسوی با بیان اینکه افراد برای استفاده از تسهیلات باید از درگاه es.tamin.ir وارد شوند، گفت: درگاه خدمات الکترونیک از فردا شنبه، بیست و یکم مرداد ماه پذیرای متقاضیان است.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام در سامانه یکپارچه و به‌صورت الکترونیکی خواهد بود، افزود: تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان با هدف گره گشایی و کمک به خانواده ها پرداخت می شود.

به گزارش بازار، شرایط دریافت این تسهیلات در درگاه الکترونیکی تامین اجتماعی وجود دارد. گفتنی است نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر از جمعیت ۷۰۳ هزار نفری استان سمنان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

کد خبر: ۲۳۶٬۴۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha