۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
۹۰ درصد از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان زنجان اجرا می‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

۹۰ درصد از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان زنجان اجرا می‌شود

زنجان- مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه پالایش پروژه‌های نهضت ملی مسکن به صورت مستمر و منظم انجام می‌شود، گفت: بیش از ۹۰ درصد از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان زنجان اجرا می‌شود.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، اصغر اسماعیلی در آئین تکریم رئیس سابق حراست اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان و معارفه رئیس جدید حراست این اداره کل در محل راه و شهرسازی استان، با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن یک طرح بسیار بزرگی است و باید همراهی لازم از سوی وزارت راه و شهرسازی صورت گیرد، افزود: دستگاه‌های حمایتی در استان شرایط را درک می‌کنند و حمایت لازم را از ما دارند.

وی با بیان اینکه تحقق شعار دولت سیزدهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار گرفته و تاکنون استان زنجان در اجرای پروژ های طرح نهضت ملی مسکن پیشرو بوده است، گفت: سهم استان زنجان از برنامه چهار ساله مسکن ملی ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، بیان داشت: همچنین سهم کل استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن شهری در قالب مسکن حمایتی توسط دولت ۲۷ هزار و ۶۳ واحد مسکونی تعیین شده و عملیات اجرایی ساخت بیش از ۱۷ هزار واحد مسکونی در استان زنجان آغاز شده که از این تعداد ساخت ۱۵ هزار و ۵۰۰ واحد در شهرستان زنجان آغاز شده و هزار و ۵۰۰ واحد هم در سایر شهرستانها در دست ساخت است و در مجموع بیش از ۹۰ درصد از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان زنجان اجرا می‌شود.

اسماعیلی بیان داشت: در شهر زنجان میانگین پیشرفت فیزیکی اکثر پروژه‌های نهضت ملی مسکن بیش از ۴۵ درصد است.

وی گفت: پالایش پروژه‌های نهضت ملی مسکن به صورت مستمر و منظم انجام می‌شود و در این خصوص استاندار همراهی خوبی دارند و هر هفته جلسه بررسی مشکلات پروژه‌های نهضت ملی مسکن در محل استانداری زنجان برگزار می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه راه به عنوان یکی ازشاخص‌های توسعه‌ای هر استان و منطقه ای است، افزود: خوشبختانه در اداره کل هم به اجرای پروژه های بخش راه توجه ویژه ای می شود.

اسماعیلی ادامه داد: در اداره کل علاوه بر اینکه به تولید مسکن ویژه نگاه می شود و نسبت به خانه دار کردن مردم تلاش می کنیم به توسعه راهها در استان هم نگاه جدی داریم.

کد خبر: ۲۳۶٬۴۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • هادی IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      0 0
      زنجان به شهرستان های خودش هیچ توجهی ندارد و فقط به مرکز استا رسیدگی می کنه