۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۵
تقاضا در اکثر نمادهای بازار پایه و سهام‌های کوچک بیشتر است
کارشناس بازار سرمایه:

تقاضا در اکثر نمادهای بازار پایه و سهام‌های کوچک بیشتر است

کارشناس بازار سرمایه گفت: اگر در هفته آتی دولت تصمیمات مشخص تری داشته باشد و ابلاغیه دولت مبنی بر ابطال رسمی نرخ خوراک به بازار مخابره شود شاهد روند بهتری از معاملات نسبت به این هفته خواهیم بود.

به گزارش بازار، جمشید آسیایی، کارشناس بازار سرمایه افزود: روز گذشته خبری مبنی بر ابطال و مغایرت افزایش نرخ خوراک در بازار سرمایه منعکس شد و امروز شاهد تقاضا بر روی نمادهای پتروپالایشی بودیم و هرچه به انتهای بازار نزدیک شدیم افزایش عرضه در این نمادها داشتیم. البته در نظر داشته باشید که لازم است این مصوبه از سوی دولت ابلاغ شود که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

آسیایی تاکید کرد: در اوایل هفته هم خبر آزاد شدن سهام وثیقه گروه ایران خودرو و سایپا به بازارمخابره شد و بحث عرضه بلوک این دو شرکت مطرح بود که بازار واکنش زیادی به این خبر نشان نداد و تاثیر آن در حد نوسانات کوتاه مدت روزانه بود و خیلی نتوانست بازار را به سمت مثبت حرکت دهد.

جمشید آسیایی خاطرنشان کرد: در کلیت بازار شاهد این هستیم که اکثر فعالان بازار نگاه کوتاه مدت به بازار دارند و فعالان بازار فعلا به نوسانات روزانه روی آوردند و فعلا نگاه میان مدت و بلند مدت در بازار دیده نمی‌شود و تقاضا در اکثرنمادهای بازار پایه و سهام‌های کوچک بیشتر است.

این کارشناس بازار سرمایه افزود: اگر در هفته آتی دولت تصمیمات مشخص تری داشته باشد و حداقل ابلاغیه دولت مبنی بر ابطال رسمی نرخ خوراک به بازار مخابره شود شاهد روند بهتری از معاملات نسبت به این هفته خواهیم بود، هرچند فعلا در بازار این تصمیمات دیده نمی‌شود و به نظر نمی‌آید دولت از موضعی که داشته عقب نشینی کند و باید منتظر بود و ببینیم تصمیمات دولت و روند بازار به چه صورت خواهد بود.

کد خبر: ۲۳۶٬۳۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha