۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
۱۲۰۰ تن ماهی از مزارع پرورش در قفس ایلام برداشت شد
مدیر شیلات و آبزیان ایلام:

۱۲۰۰ تن ماهی از مزارع پرورش در قفس ایلام برداشت شد

ایلام - سلیمانی مدیر شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام با اشاره به پایان برداشت ماهی از مزارع پرورش ماهی در قفس ایلام گفت: در مجموع یک هزار و ۲۰۰ تن ماهی از این مزارع برداشت شده است.

رضا سلیمانی در گفت و گو با بازار اظهار کرد: در چند سال اخیر مزارع پرورش ماهی در قفس در دو پشت دو سیمره و دویرج در استان ایلام رونق گرفت و موجب اشتغالزایی و افزایش تولید ماهی در استان شده است.

وی با اشاره به رونق بیشتر مزارع پرورش ماهی در قفس در پشت سد سیمره، افزود: با پایان یافتن برداشت ماهی در مزارع پرورش ماهی در قفس سد سیمره، بیش از یک هزار و ۲۰۰ تن ماهی در این مزارع برداشت شده است.

مدیر شیلات و آبزیان جهاد کشاورزی ایلام عنوان کرد: در مجموع ظرفیت تولید سه هزار تن ماهی در مزارع پرورش ماهی در قفس در پشت سد سمیراه فراهم شده است.

وی عنوان کرد: هم اکنون زمینه لازم برای پرورش ماهی گرمابی و سردابی در دریاها و دریاچه های پشت سـدهای استان از جمله سیمره به خوبی فراهم شده است.

سلیمانی اظهار کرد: البته در سال جاری به دلیل ویروس کرونا، اغلب بهره برداران با کاهش جدی سودآوری مواجه شدند که نیاز است مسئولان ارشد کشوری در زمینه بخشودگی و استمهال تسهیلات دریافتی به این قشر کمک کنند.

کد خبر: ۲۳٬۶۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha