۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳
شتاب در اجرای اولین پتروپالایشگاه بخش خصوصی کشور 

شتاب در اجرای اولین پتروپالایشگاه بخش خصوصی کشور 

  پروژه پتروپالایش ابوالفارس به عنوان اولین پتروپالایشگاه بخش خصوصی با ظرفیت ۵۰ هزار بشکه در روز با توانمندی جوانان ایرانی، مصمم به اتمام راه است.

بازار؛ گروه آب و انرژی : در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و وعده رییس جمهور کشورمان، نسبت به جلوگیری از خام فروشی و ایجاد اشتغال پایدار و سرمایه گذاری در منطقه محروم، شرکت بین المللی پترو پالایش ابوالفارس با رویکرد حمایت از دانش و توان داخلی در حال انتخاب پیمانکار ایرانی MC و EPC است.

به گزارش روابط عمومی شرکت بین‌المللی پتروپالایش ابوالفارس، با توجه به تمامی مشکلات سر راه، پروژه پتروپالایش ابوالفارس به عنوان اولین پتروپالایشگاه بخش خصوصی در کشور با توانمندی جوانان ایرانی، مصمم به اتمام راه است.

بنابراین گزارش، پروژه پتروپالایش ابوالفارس با ظرفیت اولیه ۵۰ هزار بشکه در روز در استان خوزستان؛ شهرستان رامهرمز منطقه محروم ابوالفارس، در حال احداث است.

لازم به ذکر است منطقه شهید پرور و محروم ابوالفارس که دارای ذخایر خدادای نفت و معدن است، هیچ‌گونه صنعتی ندارد و جوانان و افراد جویای کار مجبور به اشتغال در سایر نقاط کشور هستند که با این سرمایه گذاری جان دوباره ای به این شهرستان دمیده شده است. ‌

امید است با حمایت خالصانه مسئولان، بدعت و حمایت صحیح سرمایه گذاری در حوزه پتروپالایشگاه شکل گیرد که امکان ایجاد بستر سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی، در کشور رونق بگیرد.

کد خبر: ۲۳۵٬۹۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha