۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
افزایش تعداد فرودگاه های پرواز اربعین؛ نواقص به کلی برطرف شد
سرپرست شرکت فرودگاه‌ها خبر داد

افزایش تعداد فرودگاه های پرواز اربعین؛ نواقص به کلی برطرف شد

نخجوانی، سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آمادگی ۲۵ فرودگاه برای پروازهای اربعین خبر داد و گفت: امسال ۵ فرودگاه بیشتر از پارسال پروازهای اربعین را انجام خواهند داد.

بازار؛ گروه راه و مسکن: رضا نخجوانی در جمع خبرنگاران در حالی از رفع نواقص فرودگاه‌ها برای سفرهای اربعین امسال خبر داد که معتقد است امسال در چارچوب عملیات پرواز خدمت رسانی شود.

او با بیان اینکه سال گذشته ۲۰ فرودگاه اعزام زائران را بر عهده داشت و امسال این تعداد با افزایش ۵ فرودگاه به ۲۵ فرودگاه ارتقاء یافته است گفت: امسال از ۲۵ فرودگاهی که قرار است پروازهای اربعین را انجام دهند در مجموع ۴۲ هزار زائر در مسیر رفت و ۴۲ هزار زائر در مسیر برگشت جابه جا شوند.

۵۳ فرودگاه زیر مجموعه شرکت فرودگاهها است که از این تعداد ۹ فرودگاه بین‌المللی و ۳۵ فرودگاه هم مرز هوایی است که امکان برقراری تماس بین‌المللی برای آنها وجود دارد

نخجوانی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۹۱ پرواز رفت و ۲۹۱ پرواز برگشت انجام شد افزود: ۵۳ فرودگاه زیر مجموعه شرکت فرودگاهها است که از این تعداد ۹ فرودگاه بین‌المللی و ۳۵ فرودگاه هم مرز هوایی است که امکان برقراری تماس بین‌المللی برای آنها وجود دارد. البته برخی از این فرودگاه ها نواقصی دارند و مابقی نیز فرودگاه‌های غیر مرز هوایی است.

نواقص فرودگاه‌ها به کلی برطرف شده است و این شرکت آماده است تا برای خدمات رسانی به زائرانی که بخشی از مسیر را با هواپیما و بخش دیگر را با سایر وسایل حمل و نقلی سفر می‌کنند سرویس ارائه کند

سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ادامه داد: باید تاکید کنم که نواقص فرودگاه‌ها به کلی برطرف شده است و این شرکت آماده است تا برای خدمات رسانی به زائرانی که بخشی از مسیر را با هواپیما و بخش دیگر را با سایر وسایل حمل و نقلی سفر می‌کنند سرویس ارائه کند.

نخجوانی گفت: در فرودگاه‌های مرزی، موکب‌ها دایر هستند که تلاش می‌کنیم تا از طریق این موکب‌ها به زائران خدمت‌رسانی شود. تلاش می‌کنیم تا با همکاری سایر سازمان‌ها خدمت گذاری بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم.

کد خبر: ۲۳۵٬۸۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha