۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
قیمت ۸ میلیون تومانی پرواز رفت و برگشت تهران-نجف در ایام اربعین
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد

قیمت ۸ میلیون تومانی پرواز رفت و برگشت تهران-نجف در ایام اربعین

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از قیمت ۸ میلیون تومانی بلیت پرواز رفت و برگشت تهران به نجف و بغداد خبر داد و گفت: قیمت پرواز مشهد به نجف و بغداد ۹.۵ میلوین تومان است.

به گزارش بازار، محمد محمدی‌ بخش با اشاره به این‌که سال گذشته در اربعین حدود ۲۵۱ هزار نفر از طریق حمل‌ونقل هوایی به عتبات عالیات منتقل شدند، ‌اظهار کرد: همه مولفه‌های مربوط به اربعین ۱۴۰۲ فراهم شده و هماهنگی با عراق نیز صورت گرفته است.

وی ادامه داد: امسال با تعداد زیادی هواپیما به دو فرودگاه بغداد و نجف پرواز خواهیم داشت و بیشترین پروازها را در بازه زمانی ۲۷ مرداد تا ۲۰ شهریور ماه خواهیم داشت.

وی یادآور شد: الان ۱۵۰ پرواز هفتگی به عراق داریم که پروازها را به صورت پلکانی افزایش می‌دهیم تا بتوانیم به زائران اربعین خدمات رسانی کنیم.

وی در پاسخ به پرسش تسنیم درباره قیمت مصوب پروازهای اربعین، ‌گفت: مطابق تمام محاسبات انجام شده و با دستور وزیر راه و شهرسازی با رایزنی با ایرلاین‌ها قیمت بلیت پرواز رفت و برگشت از تهران به نجف و بغداد ۸ میلیون تومان مصوب شد.

وی افزود: قیمت بلیت پروازهای رفت و برگشت مشهد به نجف و بغداد نیز یک و نیم میلیون تومان بیشتر خواهد بود، یعنی ۹.۵ میلیون تومان.

کد خبر: ۲۳۵٬۷۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha