۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴
همکاری ۸۵ درصدی مشترکان بخش اداری پایتخت با صنعت برق
مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ عنوان کرد

همکاری ۸۵ درصدی مشترکان بخش اداری پایتخت با صنعت برق

عملکرد مشترکان اداری شهر تهران در حوزه مدیریت مصرف برق در مانوری یک روزه و با حضور ۵۰۰ کارشناس ارزیاب شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، به صورت میدانی ارزیابی شد.

به گزارش بازار، با فرارسیدن نیمه تابستان، به منظور بررسی رفتار مصرف انرژی و میزان همراهی مشترکان اداری در اجرای طرح‌های مدیریت مصرف برق، طی مانوری یک روزه ۵۰۰ کارشناس ارزیاب این شرکت با حضور در ۲ هزار اداره و دستگاه‌های اجرایی شهر تهران عملکرد این دسته از مشترکان را به صورت میدانی مورد بررسی قرار دادند.

کامبیز ناظریان مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ در این باره گفت: در این مانور تمامی مشترک اداری کلان شهر تهران به صورت میدانی ارزیابی شده و همچنین وضعیت مصرف برق آنان با استفاده از داده های حاصل از کنتورهای هوشمند، طبقه‌بندی و نمره‌دهی خواهد شد.

ناظریان با اشاره به این که طی تابستان جاری ادارات شهر تهران همکاری قابل ملاحظه‌ای با صنعت برق کشور داشته‌اند، گفت: از ابتدای خردادماه مصرف برق مشترکان اداری به صورت لحظه‌ای با استفاده از کنتورهای هوشمند تحت رصد بوده و مطابق اطلاع‌رسانی‌های انجام شده، اشتراک برق اداراتی که اقدام به کاهش مصرف برق مطابق با مصوبه ابلاغی هیات دولت نکرده‌اند قطع شده است.

وی با بیان این که تا امروز ۸۵ درصد از مشترکان اداری شهر تهران همکاری مناسبی با این شرکت داشته اند تاکید کرد: طرح پایش لحظه‌ای مصرف برق ادارات تا نیمه شهریور تابستان جاری ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۲۳۵٬۵۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha