۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
تاکید کمیسیون عمران بر ایجاد ثبات قیمتی در بلیط مسیرهای هوایی و زمینی زائران
رئیس کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد

تاکید کمیسیون عمران بر ایجاد ثبات قیمتی در بلیط مسیرهای هوایی و زمینی زائران

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: تاکیدمان این است که نرخ بلیط تمامی مسیرهای زمینی و هوایی تردد زائران از قبل معین شده و در ایام اربعین حسینی (ع) تخطی از قیمت‌گذاری‌ها را شاهد نباشیم.

به گزراش بازار به نقل از خانه ملت، محمدرضا رضائی کوچی، با اشاره به ضرورت تسهیل تردد زائران اربعین حسینی (ع) از خطوط زمینی و هوایی، گفت: با توجه به اینکه مراسم راهپیمایی اربعین حسینی (ع) را در پیش رو داریم و همواره شاهد حضور گسترده عاشقان اباعبدالله حسین (ع) در این مراسم عظیم مذهبی هستیم، باید به نحوی مسیرهای عبوری زائران را مدیریت کنیم که هیچ گونه نارضایتی نداشته باشیم.

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در همین راستا فردا نشستی را با حضور دستگاه‌های مربوطه جهت بررسی آخرین وضعت ساماندهی امور مربوط به زیرساخت های سفر اربعین حسینی (ع) در کمیسیون عمران خواهیم داشت و تمامی ابعاد مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون عمران مجلس اضافه کرد :تاکیدمان این است که نرخ بلیط تمامی مسیرهای زمینی و هوایی تردد زائران از قبل معین شده و در ایام اربعین حسینی (ع) تخطی از قیمت‌گذاری‌ها را شاهد نباشیم. در همین راستا از سازمان هواپیمایی کشوری نیز انتظار داریم با افزایش نظارت بر شرکت‌ها هواپیمایی مانع نوسان قیمت بلیط ها در مسیرهای پروازی زائران اربعین حسینی (ع) شود.

کد خبر: ۲۳۵٬۴۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha