۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴
کاهش فعالیت‌های تولیدی در آمریکا برای نهمین ماه متوالی

کاهش فعالیت‌های تولیدی در آمریکا برای نهمین ماه متوالی

به علت کاهش تقاضا در بازار فعالیت های تولیدی برای نهمین ماه متوالی در آمریکا کاهش یافت.

به گزارش بازار، شبکه خبری بی اف ام تی وی فرانسه از کاهش فعالیت‌های تولیدی برای نهمین ماه متوالی در آمریکا خبر داد. این در حالی است که علت این کاهش فعالیت، کاهش تقاضا در بازار عنوان شده است.

با توجه به داده‌هایی که موسسه عالی بازاریابی وابسته به فدراسیون آموزش حرفه‌ای روز سه شنبه آن را منتشر کرد فعالیت‌های تولیدی، برای نهمین ماه متوالی در آمریکا کاهش داشته است. این در حالی است که شاخص اندازه گیری فعالیت‌های تولیدی این کشور نسبت به ماه ژوئن ۴ دهم درصد بهتر شده و به عدد ۴۶.۴ درصد رسیده است.

با وجود این، این رقم زیر ۵۰ درصد باقی مانده است و این مسئله به این معنی است که فعالیت‌های تولیدی در آمریکا در حال انقباض است. لازم به ذکر است زمانی که شاخص بالای ۵۰ درصد است، فعالیت در حال رشد است. این مسئله کمی کمتر از حد انتظار است، چرا که با توجه به اجماع Briefing.com، تحلیلگران روی عدد ۴۶.۹ دهم درصد حساب می‌کردند.

به گزارش شبکه تلویزیونی بی اف ام تی وی، از شش صنعت بزرگ تولیدی، تنها صنعت نفت و فرآورده‌های زغال سنگ در ماه ژوئیه رشد داشته است. تیموتی فیوره که در خصوص کاهش فعالیت‌های تولیدی در آمریکا تحقیق می‌کند در بیانیه‌ای با بیان این که تقاضا همچنان ضعیف است، میزان تقاضا را نسبت به ماه ژوئن کمی بهتر عنوان کرد. وی در عین حال گفت، نبود کار، کاهش تولید را در پی داشته است. تیموتی فیوره همچنین از نشانه‌هایی خبر داد که تعیین می‌کنند که شرکت‌ها می‌توانند برای هماهنگی بهتر با تولید، در کوتاه مدت، تدابیر بیشتری را با هدف کاهش اشتغال اتخاذ کنند.

کد خبر: ۲۳۴٬۸۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha