۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
اعتبار ۸ میلیارد تومانی برای اجرای سامانه رصد برخط زنجیره سوخت
وزیر نفت عنوان کرد

اعتبار ۸ میلیارد تومانی برای اجرای سامانه رصد برخط زنجیره سوخت

وزیر نفت گفت: نصب سیستم سامانه رصد برخط زنجیره سوخت از اولویت‌های وزارت نفت است و برای اجرای آن ۸ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گزارش بازار، جواد اوجی وزیر نفت در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به تکلیف قانونی وزارت نفت، طبق بند "ف" تبصره یک قانون بودجه ۱۴۰۲، یکی از قانون‌های ملی که ۱۳ سال بر زمین مانده بود در حال اجرا است.

وی درباره سامانه رصد برخط زنجیره سوخت افزود: وظایف هر یک از شرکت‌های تابع وزارت نفت که در این سامانه تکلیف قانونی دارند را تعیین تکلیف کردیم تا زمینه لازم برای راه اندازی و اجرای سامانه رصد برخط زنجیره سوخت انجام شود.

اوجی ادامه داد: همیشه یکی از دغدغه‌های دستگاه‌های نظارتی بحث اندازه گیری هوشمند زنجیره سوخت بوده و با قرار گرفتن این موضوع ملی در قانون بودجه ۱۴۰۲، نزدیک به ۸ میلیارد تومان اعتبار برای آن در بخش‌های بالادستی و پایین دستی گاز، نفت و فرآوردهای نفتی دیده شده است و جلسات کارشناسی برای اجرای این طرح ملی انجام شده است.

وزیر نفت در پایان خاطر نشان کرد: ۱۵۴ نقطه توسط همکاران وزارت نفت برای نصب سامانه رصد برخط زنجیره سوخت شناسایی شده است که امیدواریم با نصب کامل آن‌ها این طرح ملی به سرانجام رسد.

کد خبر: ۲۳۴٬۸۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha