قانون‌شکنی در هر صنف و کسبی محکوم است
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور:

قانون‌شکنی در هر صنف و کسبی محکوم است

معاون علمی ‌و فناوری رئیس جمهور با اشاره به تصاویر منتشر شده از برخی سکوهای داخلی گفت: قانون‌شکنی در هر صنف و کسبی محکوم است و هر فرد یا مدیر مجموعه نیز باید در مقابل هنجارشکنی پاسخگو باشد.

به گزارش بازار، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جرم و قاعده مشخص است؛ مستندات آن بررسی و حکم آن در دادگاه مربوطه اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: گاهی مسائلی در مورد برخی سکوها مطرح می‌شود، در جلساتی که با نهادهای امنیتی و اطلاعاتی داشتم، متوجه شدم که این تصاویر عموما از حساب‌های شخصی منتشر شده و بعضا زمان آن‌ها مربوط به هشت ماه گذشته است و هر انسانی متوجه نقش نفر سوم برای ایجاد شکاف می‌شود.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با تاکید براینکه برخی جریان‌ها با وجود مخالفت صاحبان کسب و کار این تصاویر را منتشر کرده‌اند، ادامه داد: این جریان در تلاش برای حساسیت‌برانگیزی است و بعضا جریان‌های اقتصادی هم در این قضیه ذی‌نفع هستند و از آنها استفاده می‌شود.

دهقانی فیروزآبادی بیان داشت: رئیس جمهور معتقد است اگر چند نفر در جایی که به مردم خدمات رسانی می کنند، دچار تخلف می‌شوند، نباید کل مجموعه متضرر شود و قانون کاملا قاطع، بر مبنای نهاد تنظیم‌گر و حکم دادگاه، برخورد کند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از حضور مدیران همترازش از اندونزی در ایران خبر داد و گفت: هفته آینده هم میزبان یک هیأت ۱۳ نفره خواهیم بود و ظرف دو یا سه هفته آینده نیز میزبان ۱۰۰ نفر از محققان و پژوهشگران این کشور هستیم تا یک مدرسه تابستانه فناوری را در مجموعه‌های دانش‌بنیان کشور در حوزه‌های زیست‌فناوری های تکنولوژی، نانوفناوری و هوش مصنوعی داشته باشیم.

وی ادامه داد: همچنین بین دو کشور یک دفتر مترو ایجاد شده است که همکاری‌های دوجانبه خیلی محکم جلو برود و امید است با این سرعت رشد، تا پایان سال حجم ارتباطات تجاری به ۱۰۰ میلیون دلار برسد.

کد خبر: ۲۳۴٬۸۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha