۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
حدود ۱۰۰۰ نفر از برگزیدگان آزمون وزارت نفت در صنعت گاز جذب می‌شوند
مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران:

حدود ۱۰۰۰ نفر از برگزیدگان آزمون وزارت نفت در صنعت گاز جذب می‌شوند

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: مصاحبه نفرات برگزیده آزمون استخدامی وزارت نفت امسال به‌منظور جذب در شرکت ملی گاز ایران از ۱۵ مردادماه آغاز خواهد شد.

به گزارش بازار، سیروس امیری با اشاره به آغاز مصاحبه استخدامی نفرات برگزیده آزمون وزارت نفت در نیمه مردادماه امسال اظهار کرد: مصاحبه نفرات برگزیده آزمون استخدامی اردیبهشت‌ماه امسال به‌منظور جذب در شرکت ملی گاز ایران از روز یکشنبه، ۱۵ مردادماه آغاز و تا روز ۱۴ شهریورماه به مدت سی روز برگزار خواهد شد.

وی درباره فرآیند جذب جدید در شرکت ملی گاز ایران توضیح داد: حسب نیازهای سازمانی و نبود جذب نیروی انسانی در سال‌های گذشته، جذب منابع انسانی مورد نیاز در سال ۱۴۰۱ از طریق فرخوان عمومی و آزمون استخدامی در دستور کار وزارت نفت قرار گرفت که بر این اساس مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت‌های اصلی تابع وزارت نفت نیازهای استخدامی خود را به وزارت نفت اعلام کردند و پس از طی فرآیندهای متعدد کارشناسی موارد با سازمان امور اداری و استخدامی طرح و سرانجام مورد تایید قرار گرفت و مجوز جذب اخذ شد.

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران افزود: پس از برگزاری آزمون عمومی در تاریخ ۲۶ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ و پردازش نمرات، اعلام نتایج چندبرابر ظرفیت و دعوت به مصاحبه از طریق سازمان سنجش و آموزش کشور انجام شد و مطابق آیین‌نامه جذب پس از آزمون، فرآیند ارزیابی‌های تکمیلی (مصاحبه‌های فنی و تخصصی و مصاحبه‌های روان‌شناختی) توسط همکاران اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی آماده اجراست.

امیری گفت: در این مدت ۲۳۵ نشست مصاحبه فنی و تخصصی با مشارکت مصاحبه‌گران حرفه‌ای از شرکت ملی گاز ایران برگزار خواهد شد که در این مرحله ۱۹۸۶ نفر که حدنصاب آزمون کتبی سازمان سنجش را کسب کرده‌اند ارزیابی می‌شوند و از بین آنها ۹۲۴ نفر در سمت‌های مورد نیاز شرکت ملی گاز ایران مشغول به کار خواهند شد.

وی با بیان اینکه همزمان با تامین زیرساخت‌های مورد نیاز آزمون و جذب نفرات جدید، ‌ارتقای کیفی و توانمندسازی مصاحبه‌گران فنی و تخصصی از سال ۱۴۰۱، در دستور کار شرکت ملی گاز ایران قرار گرفته است، بیان کرد: همچنین ضمن شناسایی مستعدان دارای شرایط اولیه، فرآیند آموزش آنان آغاز شده، مصاحبه‌گران نیز به کانون ارزیابی معرفی و برای نفراتی که موفق به اخذ نمره لازم شده‌اند گواهی‌نامه صلاحیت حرفه‌ای مصاحبه‌گری از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت صادر شده است. افزون بر این، مصاحبه‌های روان‌شناختی از سوی مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت همزمان انجام می‌شود.

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران در پایان درباره فرآیند جذب داوطلبان واجد شرایط از طریق فراخوان عمومی یادآور شد: افزون بر جذب انبوه که با آزمون سراسری و از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور در اردیبهشت‌ماه امسال انجام شد، جذب نیروهای فارغ التحصیل گروه الف دانشگاه صنعت نفت، آزمون توانمندسازی نیروهای قرارداد مدت‌موقت، تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر مشمول بند «د» و بند «و» ماده ۴۴ قانون برنامه و ... نیز در سال ۱۴۰۲ در دست اقدام است.

کد خبر: ۲۳۴٬۷۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha