۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
خط تولید لامپ‌های روشنایی در منطقه آزاد اروند افتتاح شد/ ۱۰ پروژه جهش تولید
با حضور مسئولان؛

خط تولید لامپ‌های روشنایی در منطقه آزاد اروند افتتاح شد/ ۱۰ پروژه جهش تولید

خرمشهر- آئین افتتاحیه واحد تولید لامپ و چراغ های ال.ای.دی با اعتباری معادل ۱۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 به گزارش خبرنگار بازار، شامگاه سه شنبه طی آئینی خط تولید لامپ و چراغ های ال.ای.دی در شهرک صنعتی خرمشهر افتتاح و به بهره برداری رسید.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند در این آئین اظهار کرد: این پروژه با اعتباری معادل ۱۳ میلیارد ریال راه اندازی شده است و برای ۳۰ نفر اشتغال مستقیم و برای ۱۲۰ نفر  فرصت شغلی غیر مستقیم ایجاد می کند.

سیدعلی موسوی افزود: عمده تولیدات این واحد نیاز داخلی لامپ  را تامین می کند و صادرات به کشور همسایه را نیز خواهد داشت.

بنا به گفته وی فاز دوم توسعه این واحد هفته دولت به بهره برداری می رسد.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند در ادامه از اجرای طرح هر هفته یک افتتاحیه پروژه صنعتی در فاصله سال‌روز آزادسازی خرمشهر تا شکست حصر آبادان اشاره کرد و  گفت: امروز نخستین پروژه از مجموع ۱۰ پروژه جهش تولید افتتاح شد و امید است هر هفته یک پروژه به بهره برداری برسد.

وی از ایجاد زمینه اشتغال برای یک هزار و ۸۹۶ نفر در پی اجرای این طرح خبر داد و گفت: با بهره برداری از این ۱۰ پروژه برای ۵۹۶ اشتغال مستقیم و یک هزار و ۳۰۰ نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد می شود.

موسوی همچنین ارزش ریالی اجرای این طرح را یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: میزان سرمایه گذاری ۱۰ واحد تولیدی یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال است که توسط بخش خصوصی انجام شده و منطقه آزاد اروند به عنوان بخش حمایتی و حاکمیتی حضور دارد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه عمده تولیدات این واحدهای تولیدی صادرات محور است ابراز امیدواری کرد: راه اندازی این خطوط تولیدی به ارزآوری و اشتغال خوب در منطقه منجر شود.

کد خبر: ۲۳٬۴۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha