۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۷
سفر ۲۲ رایزن اقتصادی سفارت‌ های ایران در کشورهای جهان به زنجان
رئیس اتاق بازرگانی زنجان خبر داد:

سفر ۲۲ رایزن اقتصادی سفارت‌ های ایران در کشورهای جهان به زنجان

زنجان- رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: ۲۲ رایزن اقتصادی سفارت‌های ایران در کشورهای جهان برای تقویت مناسبات تجاری و اقتصادی استان با کشورهای مختلف به زنجان سفر می کنند.

به گزارش بازار و به نقل از اتاق بازرگانی زنجان، صمد یوسفی اصل از سفر ۲۲ رایزن اقتصادی سفارت‌های ایران در کشورهای جهان به زنجان خبر داد و گفت: رایزنان اقتصادی سفارت‌های ایران در کشورهای مختلف به همت اتاق بازرگانی زنجان به مدت سه روز به استان سفر خواهند کرد.

وی ابراز کرد: اتاق بازرگانی زنجان به دنبال تقویت مناسبات تجاری و اقتصادی استان با کشورهای مختلف جهان است و یکی از اهداف اصلی این برنامه معرفی ظرفیت‌های تولیدی صادراتی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان زنجان می‌باشد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری و بازدید از ظرفیت‌های اقتصادی استان از نزدیک از جمله برنامه‌های تدارک دیدن شده برای رایزنان اقتصادی است و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته بازدید از ظرفیت‌های صادراتی و اقتصادی شهرستان‌های استان نیز در دستور کار خواهد بود.

یوسفی اصل، با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی از جمله نشست با مسئولان استانی و نشست با فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی زنجان انجام خواهد ش گفت: همچنین برگزار جلسات B۲B و بازدید از ظرفیت‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری استان زنجان نیز به همت اتاق بازرگانی انجام می‌شود.

وی گفت: یکی از برنامه‌های اصلی و محوری اتاق بازرگانی زنجان در سال جاری توسعه مراودات تجاری استان با کشورهای مختلف است و در همین راستا طی ماه‌های گذشته جلسات مختلفی با سفرا و رایزنان ایران در کشورهای مختلف به همت اتاق بازرگانی زنجان و با همکاری دفتر وزارت امور خارجه در استان و استانداری زنجان اجرایی شده است.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان، با اشاره به اینکه بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در اتاق بازرگانی زنجان تا پایان سال برنامه‌های مختلفی در حوزه بین الملل اجرا می‌شود گفت: از جمله اهداف تعریف شده در اتاق بازرگانی زنجان، کمک به توسعه اقتصادی استان در بخش‌های مختلف تولیدی و صادراتی و گسترش ارتباطات تجاری و اقتصادی استان است.

کد خبر: ۲۳۴٬۷۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha