۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
۲۴ جایگاه‌ سوخت استان سمنان جریمه شدند/ کشف ۹۱ کارت سوخت از پمپ‌های بنزین
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود:

۲۴ جایگاه‌ سوخت استان سمنان جریمه شدند/ کشف ۹۱ کارت سوخت از پمپ‌های بنزین

شاهرود- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از برخورد با جایگاه‌های متخلف خبر داد و گفت: ۲۴ جایگاه سوخت در سراسر استان به دلیل تخلف جریمه شدند.

به گزارش خبرنگار بازار، علی‌اکبر عرب عامری شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی شرکت توزیع نفت منطقه شاهرود با اشاره به عزم جدی در بررسی و رصد تخلفات حوزه سوخت، بیان کرد: این جایگاه‌ها به دلیل سوءاستفاده از کارت‌های سوخت اعمال قانون و مکلف به پرداخت دو میلیارد ریال جریمه شدند.

وی بابیان اینکه ۹۱ کارت سوخت از جایگاه‌های سوخت استان سمنان کشف و ضبط شد، ابراز کرد: این کارت‌ها سوخت بااطلاع مالک کارت سوخت مورد سوءاستفاده قرارگرفته بود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود بیان کرد: طبق قانون سوخت‌گیری توسط اپراتور باکارت شخص ثالث به ماشین‌های خارجی و داخلی، قاچاق و عرضه خارج از شبکه محسوب شده و تخلف است و این موضوع به جایگاه‌ها ابلاغ شه لذا با متخلفان برخورد می‌شود.

عرب عامری ادامه داد: گروه‌های بازرسی این شرکت با استفاده از ظرفیت کارشناسان حفاظت الکترونیک حراست با بررسی تصاویر دوربین‌ها و تراکنش‌های پرتکرار جایگاه‌های سوخت و بررسی مستندات و شواهد این تخلف‌ها را کشف کردند.

کد خبر: ۲۳٬۴۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha