۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
اصلاح اساسنامه سازمان فنی و حرفه ای در دستور کار مجلس
وزیر کار خبر داد

اصلاح اساسنامه سازمان فنی و حرفه ای در دستور کار مجلس

مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اصلاح و تدوین اساسنامه سازمان فنی و حرفه ای در مجلس شورای اسلامی کار مبارکی است که امیدواریم رسالتی برای عمل کردن به آموزش‌های مهارتی باشد.

به گزارش بازار، سید صولت مرتضوی امروز (سه‌شنبه) در جشنواره ملی مهارت اظهار داشت: ظرفیت خالی در تولید کشور وجود دارد که باید از این ظرفیت استفاده شود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیاناتی تاکید کردند که «ما به علم احتیاج داریم اما به پنجه کارآمد هم احتیاج داریم»، گفت: این رابطه دانش و عمل است، علم باید توام با عمل باشد؛ علم یعنی دانایی و عمل یعنی توانایی در انجام کار.

مرتضوی ادامه داد: علم، ایده و عمل پدیده است، ما بعضی از صاحبنظران را داریم اما در عمل و اجرا گرفتاریم زیرا فن مدیریت را یاد نداده ایم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در کشورمان امکانات بسیاری وجود دارد اما از این موارد به احسن وجه استفاده نمی شود، ادامه‌داد: در چین بخش قابل توجهی از اقتصاد و اشتغال به اشتغال خرد خانگی اختصاص دارد.

وی اضافه‌کرد: اشتغال خرد خانگی کم‌هزینه‌ترین روش اشتغال و تولید در کشور است و آموزش‌ها و مهارت‌آموزی تاثیر بسیاری در مشاغل خانگی دارد.

مرتضوی خاطرنشان‌کرد: مربیان فنی و حرفه ای به عنوان افسران حوزه مهارت‌آموزی خدمات ارائه می‌کنند و با توجه به خدمات ارزنده‌ای که ارائه می‌کنند، از آنان قدردانی می‌کنیم.

کد خبر: ۲۳۴٬۶۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha