۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
بی‌توجهی وزارت جهاد به اصلاح نرخ خرید محصول جو و پرداخت مطالبات کشاورزان پذیرفتنی نیست

بی‌توجهی وزارت جهاد به اصلاح نرخ خرید محصول جو و پرداخت مطالبات کشاورزان پذیرفتنی نیست

عضو مجمع نمایندگان اصفهان در مجلس، به وزیر جهاد کشاورزی نسبت به لزوم اصلاح نرخ خرید محصول جو و تسریع در پرداخت مطالبات کشاورزان جوکاری که محصول خود را تحویل داده‌اند، تذکر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی، در تذکر به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: آبان ماه سال گذشته کشاورزان جوکار با خرید بذر، اقدام به کاشت کرده‌اند و تا مرحله برداشت محصول نیز هزینه‌هایی را متحمل شده‌اند اما اکنون نهادهای دولتی مسئول، نرخ مصوب خرید محصول جو را محدوده ۱۰ هزار تومان تعیین کرده‌اند که قطعا این مبلغ پاسخگوی هزینه‌های انجام شده تولید آنان نیست.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته مطالبات برخی از کشاورزانی که محصول خود را با این قیمت تحویل داده‌اند نیز هنوز پرداخت نشده و این در حالی است که کشاورز جوکار بابت فرآیند تولید محصول به بذر فروش، سم فروش، مالک زمین و ....بدهکار است.

عضو مجمع نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: وزارت جهاد کشاورزی باید مطالبات کشاورزان جوکار را به موقع واریز کند لذا ضروری است نسبت به اصلاح نرخ خرید جو و واریز به موقع مطالبات این کشاورزان که محصول خود را تحویل داده‌اند، اقدام لازم صورت پذیرد تا آنان با دلگرمی به استقبال سال زراعی جدید و کاشت دوباره جو بروند.

کد خبر: ۲۳۴٬۶۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha