۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
بررسی اراضی معرفی شده از سوی بنیاد مستضعفان در سازمان ملی زمین و مسکن

بررسی اراضی معرفی شده از سوی بنیاد مستضعفان در سازمان ملی زمین و مسکن

اراضی معرفی شده از سوی بنیاد مستضعفان در سازمان ملی زمین و مسکن و با حضور روسای دو سازمان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست مشترک با رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان ضمن بررسی اراضی معرفی شده، گفت: همکاری ما با بنیاد مستضعفان مثبت و در راستای استفاده از تمامی ظرفیت‌های کشور برای تامین زمین در جهت ساخت مسکن است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۶ هزار هکتار زمین از طریق توافقات در کشور شناسایی شده است، اعلام کرد: تاکنون ۲ هزار هکتار از این زمین‌ها در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بخشی از اراضی بنیاد مستضعفان برای استفاده در طرح نهضت ملی مسکن به سازمان ملی زمین و مسکن معرفی شده است.

وی در خصوص ضرورت برگزاری این نشست‌های مشترک افزود: در این جلسات اراضی معرفی شده از سوی بنیاد مستضعفان مورد بررسی قرار خواهند گرفت تا ببینیم چقدر از این زمین‌ها برای ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن مناسب هستند.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن مالکی اظهار کرد: ضرورت شناسایی و پیشنهاد زمین‌های جدید از طرف ادارات کل راه و شهرسازی و تسریع در تعیین تکلیف کاربری زمین‌های شناسایی شده از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد تاکید قرار گرفت.

کد خبر: ۲۳۴٬۶۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha