۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳
ضرورت تدوین و تهیه زیست بوم فناورانه درکشور برپایه شرایط بومی منطقه
معاون رییس جمهور تاکید کرد؛

ضرورت تدوین و تهیه زیست بوم فناورانه درکشور برپایه شرایط بومی منطقه

اردبیل - معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بر ضرورت تدوین و تهیه زیست بوم فناورانه درکشور برپایه شرایط بومی منطقه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، سورنا ستاری بعد از ظهر سه شنبه از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در شهرک صنعتی اردبیل بازدید کرد.

در این بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بعد از ورود به فرودگاه اردبیل و استقبال مسئولان با حضور در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل از فازهای جدید کارخانه اشجع باطری، شیرهای صنعتی اردبیل و همچنین شرکت شیمی پژوهان ناصرخسرو بازدید و در جریان روند تولید و عرضه محصولات آن به بازار قرار گرفت.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به توسعه علم و فناوری در کشور اشاره و اظهار کرد: تحولات خوبی در ۷ سال دولت دوازدهم در بخش علم و فناوری اتفاق افتاده به طوری که ما در اکثر علوم و فنون جزو سه کشور برتر منطقه محسوب می‌شویم.

ستاری بر ضرورت تدوین و تهیه زیست بوم فناورانه درکشور برپایه شرایط بومی منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: برهمین اساس توسعه اقتصاد دانش بنیان با تکیه بر جوانان تحصیلکرده و خلاق و نوآور در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه همچنان شرکت‌های دانش بنیان مورد حمایت جدی بوده و توان تولید آنها ارتقا می‌یابد، تصریح کرد: استان اردبیل نیز استانی نوپا در این حوزه به شمار می‌رود که توانمندی شرکت‌های فناور و دانش بنیان این استان در ماجرای اخیر کورنا کاملا مشخص و مبرهن شد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افزود: در بازدیدی که از چند شرکت دانش بنیان در شهرک صنعتی داشتیم مشخص شد که جوانان توانمند اردبیلی با درک شرایط فعلی جامعه در مسیر توسعه فناوری‌ها گام برمی‌دارند تا به تقویت این حوزه کمک کنند.

ستاری در سفر به یک روزه اردبیل ضمن آشنایی با تیم‌ها و شرکت‌های فناور دانشگاهی و حاضر در پارک علم و فناوری دیداری با امام جمعه اردبیل داشته و در جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی حضور یافت تا از نزدیک در جریان خواسته‌ها و مطالبات فعالان بخش خصوصی قرار گرفته و نسبت به تسهیل در صدور مجوزها و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان اقدامات قانونی انجام شود.

کد خبر: ۲۳٬۴۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha