۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان؛ ۱۲ مرداد

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان؛ ۱۲ مرداد

­بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان ۱۲ تا ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از اتاق تعاون ایران؛ این نمایشگاه با حضور بیش از ۸۰۰ شرکت کننده داخلی و خارجی در فضایی بیش از ۱۰۰هزار متر مربع برگزار می‌شود.

در بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان نمایندگان بیش از ۶۰ شرکت خارجی از کشورهای سوئد، انگلستان، آلمان، اسپانیا، چین، ترکیه، لهستان، روسیه، کره جنوبی، تایوان، تایلند، امارات متحده عربی حضور دارند.

براساس این گزارش؛ در این نمایشگاه ابزارآلات، تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی، پوشش‌های سقف و دیوار و قطعات پیش ساخته، تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، تجهیزات و لوازم ایمنی کار، حمام، سونا و آشپزخانه، در و پنجره، در اتوماتیک، دکوراسیون و معماری داخلی، رنگ، چسب و رزین و عایق ها، سنگ‌های ساختمانی، شیرآلات بهداشتی، صنعتی سازی و فن آوری‌های نوین، کاشی، سرامیک، پارکت و پوشش‌های کف، لوازم و تجهیزات الکتریک و الکترونیک، لوله و اتصالات در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از ۱۲ مرداد به مدت ۴ روز از ساعات ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران میزبان صنعتگران و علاقه‌مندان به این صنعت است.

کد خبر: ۲۳۴٬۴۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha