۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
پروازهای ایران به ایتالیا برقرار شد
با سه پرواز مستقیم جدید ایران ایر؛

پروازهای ایران به ایتالیا برقرار شد

رسانه‌های ایتالیایی از برقراری قریب الوقوع سه پرواز مستقیم جدید هفتگی ایران ایر به ایتالیا خبر دادند.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، رسانه‌های ایتالیایی روز سه شنبه اعلام کردند، پروازهای مستقیم هواپیمایی ایران ایر به فرودگاه بین المللی شهر ریمینی از ماه ژوئیه (تیر ماه) آغاز می‌شود.

شهر ساحلی ریمینی مرکز استان امیلیا رومانیا و درشمال ایتالیا واقع است. بر اساس توافق انجام شده میان فرودگاه فدریکو فلینی شهر ریمینی و سان مارینو و شرکت ایران ایر، از ماه ژوئیه به مدت سه ماه، سه پرواز هما در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در مسیر تهران- ریمینی- تهران انجام خواهد شد.

«ایل سوله ونتی کواترو اوره» پرشمارگان‌ترین روزنامه اقتصادی ایتالیا نیز که این خبر را بازتاب داده است نوشت: شهر ریمینی بیش از ۲۰ سال است که میزبان شمار زیادی از گردشگران روسی است و اکنون قصد دارد این الگو را برای گردشگران ایرانی پیاده کند.

لئوناردو کوربوچی، مدیرعامل فرودگاه ریمینی در گفتگو با رسانه‌های ایتالیایی با ابراز خرسندی از برقرار پروازهای مسقیم ایران ایر به ریمینی گفت: این پرواز از اهمیت راهبردی زیادی برخوردار است و به ما امکان ورود به مدار ۸ شهر اروپایی متصل به ایران را می‌دهد.

لئوناردو کوربوچی افزود: کارشناسان بر این باورند که ایران با توجه به داشتن جمعیت زیاد و جایگاه بین المللی و تجربه اش در مبادلات جهانی، بازار بسیار مهمی است.

به نوشته نشریات ایتالیایی، فرودگاه ریمینی هر چند در مقایسه با فرودگاه‌های شهرهای بزرگ ایتالیا مانند رم و میلان و بولونیا کوچک‌تر است، اما در سطح بین المللی به برخورداری از پیشرفته‌ترین فناوری‌های صنعت هوایی شهرت دارد.

هم اکنون تنها پرواز مستقیم ایران ایر به ایتالیا در مسیر تهران- میلان- تهران است که در روزهای جمعه هر هفته انجام می‌شود.

کد خبر: ۲۳٬۴۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha