۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲
نمایشگاه صادرات ایران به روسیه به میزبانی زنجان برگزار می‌شود
رئیس سازمان صمت زنجان:

نمایشگاه صادرات ایران به روسیه به میزبانی زنجان برگزار می‌شود

زنجان-گلشنی فرد،رئیس سازمان صمت زنجان،گفت: نمایشگاه صادرات ایران به روسیه به میزبانی زنجان برگزار می‌شود که زمینه ساز همکاری‌های بلندمدت و ارائه توانمندی‌های صادراتی استان به کشور مقصد است.

مجید گلشنی فرد در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه ارزش برگزاری هر نمایشگاه تنها به ارزش قراردادهای نمایشگاه ارزیابی نمی‌شود،گفت: برگزاری این نمایشگاه‌ها در استان ما دستاورد زیادی دارد.

وی اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه باعث ارتباط موثر و پایدار میان فعالان اقتصادی دوطرف است که منجر به همکاری گسترده و درازمدت می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در سال گذشته شرکت‌های ایرانی در قالب ۱۲ فرصت نمایشگاهی در کشور روسیه حضور داشتند و امسال به دنبال این هستیم جذب هیات‌های مختلف تجاری را به کشور داشته باشیم و در این میان زمانی می‌توانیم این مهم را محقق کنیم که شناخت صحیح از نیازها، سلایق و بازار کشورهای هدف داشته باشیم.

گلشنی فرد تاکید کرد: کالاهایی که در استان زنجان تولید می‌شود مزیت رقابتی و نسبی خوبی دارد و این کالاها باید در این نمایشگاه قابل ارائه و عرضه باشد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه صادرات ایران به روسیه به میزبانی زنجان برگزار می‌شود که زمینه ساز همکاری‌های بلندمدت و ارائه توانمندی‌های صادراتی استان به کشور مقصد است،افزود: باید تلاش کنیم در بستر نمایشگاه‌های بین المللی، کالاهایی را که توان رقابتی در آنها داریم به سمت صادرات سوق دهیم.

کد خبر: ۲۳۴٬۱۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha