۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
واریز بیش از ۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان سود سنواتی و جاری

واریز بیش از ۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان سود سنواتی و جاری

در هفته اول مرداد ۱۹ شرکت حاضر در بازار سرمایه سود بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار سهامدار را از طریق اطلاعات سامانه سجام پرداخت کردند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سمات، اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در خصوص جزییات واریز سود سهامداران در نخستین هفته از مرداد ماه سال جاری حاکی از آن است که ۱۹ ناشر سود جاری و سود سنواتی یک میلیون و ۵۴۵ هزار و ۱۷ سهامدار را که شامل ۴ هزار و ۹۱۹ میلیارد تومان می‌شود را با حساب سجامی سرمایه گذاران واریز کرده اند.

در هفته اول مرداد ماه امسال، ۱۷ ناشر «توسعه معادن کرومیت کاوندگان بنا، سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب، سرمایه‌گذاری ایساتیس پویا، کشت و صنعت شریف آباد، فولاد افزا سپاهان، پتروشیمی بوعلی، پتروشیمی نوری، سیمان صوفیان، جنرال مکانیک، بانک پاسارگاد، بانک صادرات، بیمه سامان، بیمه نوین، بانک ملت، بیمه دی، آ. س. پ و افست» سود جاری یک میلیون و ۵۱۹ هزار و ۲۶۴ سهامدار که شامل ۴ هزار و ۸۹۲ میلیارد و ۲۸ میلیون تومان می‌شود را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز کرده‌اند.

همچنین، در این دوره زمانی، ۲ شرکت «گروه سرمایه‌گذاری فولادی معیار صنعت پارس و بیمه اتکایی امین»، سود سنواتی ۲۵ هزار و ۷۵۳ سهامدار را که شامل ۲۷ میلیارد و ۹۳۱ میلیون تومان می‌شود را با استفاده از سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) واریز کرده‌اند.

کد خبر: ۲۳۴٬۰۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha