۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
اعتبار تسهیلات مشاغل خانگی در استان سمنان شناور می‌شود
معاون استاندار سمنان:

اعتبار تسهیلات مشاغل خانگی در استان سمنان شناور می‌شود

سمنان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: اعتبار تسهیلات مشاغل خانگی از بهمن ماه سال جاری در استان شناور می‌شود لذا مسئولان استانی باید به این ظرفیت توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار بازار، حشمت الله عسگری ظهر دوشنبه در نشست کارگروه اشتغال و بازآفرینی سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به تصمیمات جدید در حوزه تسهیلات اشتغال‌زایی، تاکید کرد: از بهمن ماه سال ۹۸ اعتبار تسهیلات مشاغل خانگی در استان سمنان شناور می شود لذا باید به این امر توجه داشت.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی استان سمنان می‌بایست تا بهمان ماه ۹۸ نسبت به جذب اعتبار شناور اشتغال‌زایی با هدف رونق کسب و کار و حمایت از مشاغل خرد همت بگمارند تا شاهد کاهش آمار بیکاران باشیم.

معاون استاندار سمنان با اشاره به ضرورت اشتغال زایی از طریق طرح های کوچک خانگی و روستایی، گفت: در صورت جذب نشدن اعتبارهای بخش مشاغل خانگی در شهرستان‌ها، از پانزدهم بهمن ۹۸ این اعتبار شناور می‌شود و فرصت های خوب اشتغال زایی از دست می رود.

عسگری بیان کرد: بیش از ۵۰ میلیارد ریال برای مشاغل خانگی در استان مصوب و همچنین تخصیص یافته لذا باید از این فرصت کم نظیر بهره کافی را برد.

وی در خاتمه بیان کرد: یک‌هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح‌های روستایی طی یک سال گذشته در این استان با همکاری بانک‌های عامل و مدیران دستگاه‌های اجرایی به کارآفرینان پرداخت شد.

کد خبر: ۲٬۳۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha