۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
توزیع ۵۵۰۰ تن کالاهای اساسی طی دو ماهه اول امسال در قم
معاون سازمان صمت قم خبر داد؛

توزیع ۵۵۰۰ تن کالاهای اساسی طی دو ماهه اول امسال در قم

قم - پروان، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از پیگیری و اجرای برنامه‌های تنظیم بازار استان بویژه در حوزه اقلام اساسی، متناظر با سیاست‌های دولت خبر داد و گفت: طی دو ماهه اول امسال ۵۵۰۰ تن کالاهای اساسی در قم توزیع شد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صمت قم، امیرحسین پروان بیان کرد: در راستای تنظیم بازار و طبق برنامه ریزی های انجام شده تأمین و توزیع اقلام مورد نیاز از ابتدای فرودین لغایت پایان اردیبهشت ماه شامل ۲۰۴۱ تن برنج، ۲۴۴۶ تن شکر، ۸۱۷ تن قند، ۲۶۰/۷۴ تن گوشت قرمز منجمد، ۱۰ تن و ۳۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ منجمد، ۶۰ تن روغن نباتی، نیم تن چای بوده است.

وی با اشاره به نحوه توزیع لاستیک خودروی سواری از طریق پورتال و نمایندگی مجاز افزود: در این دوماهه لاستیک سبک ۶۵۷۰ حلقه و لاستیک سنگین ۱۴۹۴ حلقه توزیع شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در بخش دیگری از سخنانش افزود: ستاد تنظیم بازار در این مدت سه جلسه اصلی و یک جلسه فرعی برگزار کرده است.

وی به برگزاری جلسات کمیسیون نظارت نیز اشاره کرد و گفت در این بازه زمانی تعداد دو جلسه کمیسیون نظارت با ۵۲ مصوبه صورت گرفت، از این تعداد ۸۰ درصد مصوبات اجرایی و میزان ۲۰ درصد آن در دست اقدام می‌باشد.

پروان همچنین گفت از ابتدای سال جاری تعداد یک جلسه کارگروه حمایت از رونق تولید در بخش اصناف با تعداد پنج مصوبه برای رفع مشکل اتحادیه‌های سوهان، بنکداران مواد غذایی و اتحادیه چاپ و نشر ترتیب یافت.

وی بیان کرد: بازدید و ساماندهی شرکت‌های بازاریابی در دستور کار برنامه‌های سال جاری قرارگرفت و تعداد چهار گشت مشترک بازرسی از چهار شرکت بازاریابی به عمل آمد و به برخی از آنها تذکرات لازم در زمینه رعایت قوانین نظام صنفی داده شده است.

کد خبر: ۲۳٬۳۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha