۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
لزوم هوشمند سازی ۲۰ درصد از خدمات دستگاه‌ها تا دی ماه
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد

لزوم هوشمند سازی ۲۰ درصد از خدمات دستگاه‌ها تا دی ماه

زارع پور، وزیر ارتباطات درباره اتصال دستگاه‌ها به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند گفت: اتصال دستگاه‌ها، گام اول بود و گام مهم تر، ارائه همه خدمات دستگاه‌ها و هوشمند شدن ۲۰ درصد از فرآیند ارائه خدمات است.

به گزارش بازار، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در پاسخ به سؤالی درباره آخرین وضعیت اتصال دستگاه‌ها به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند گفت: اتصال دستگاه‌ها یک مرحله از کار است که صداوسیما پیگیری قابل تقدیری داشت و همین پیگیری موجب شد، بیش از ۹۸ درصد دستگاه‌ها به این پنجره متصل شوند. اما قدم بعدی ارائه تمام خدمات دستگاه‌ها در قالب پنجره ملی خدمات دولت هوشمند تا پایان آبان‌ماه است که درخواست دارم صداوسیما این موضوع را هم مورد پیگیری قرار دهد.

زارع‌پور افزود: همچنین تمام استعلامات بین دستگاهی نیز باید تا آذرماه امسال آنی و برخط و ۲۰ درصد خدمات دستگاه‌ها هم باید تا دی‌ماه کاملاً هوشمند شود. این مسائل است که کام مردم را شیرین می‌کند. در نتیجه صداوسیما موارد مذکور را هم در فهرست پیگیری قرار دهد.

گفتنی است از سال گذشته تا مرداد ۱۴۰۲ با پیگیری‌های صورت گرفته در صدا وسیما اتصال دستگاه‌ها به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند بر اساس قانون بودجه ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به بیش از ۹۸ درصد افزایش یافت و زمینه برای ارائه خدمات در دولت هوشمند فراهم شده است.

کد خبر: ۲۳۳٬۸۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی US ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
      0 0
      تمدید پروانه مهندسی آنلاین شده، بدون داشتن هر گونه زیر ساخت. سایت مدارک میخواد که باید دستی بری بگیری بعد بیای پر کنی تو سایت.