۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
مهاجرت پزشکان به انگلستان

مهاجرت پزشکان به انگلستان

انگستان یکی از بهترین کشور های اروپایی می باشد که مهاجران زیادی از سراسر دنیا می پذیرد.

به گزارش بازار، انگستان یکی از بهترین کشور های اروپایی می باشد که مهاجران زیادی از سراسر دنیا می پذیرد. این کشور بسیار پیشرفته است و افراد زیادی قصد مهاجرت به انگلیس را دارند. افراد به روش های مختلفی اقدام به مهاجرت می نمایند. دلیل افرادی که به انگلیس مهاجرت می نماید بهره مندی از شرایط عالی برای زندگی، کار، تحصیل، سرمایه گذاری و... می باشد بنابراین سالانه افراد زیادی برای بهره مندی از چنین شرایطی به انگلیس می روند. پزشکان به عنوان یکی از افراد مهم در هر کشوری از جایگاه خوبی برخودارند اما شرایط موجود در کشور هایی مانند انگلستان موجب می شود که مهاجرت پزشکان به انگلستان افزایش پیدا کند. پزشکان برای طبابت و زندگی بهتر به کشور های دیگر مهاجرت می کنند تا به زندگی ایده آل خود دست یابند. در انگلستان شرایط اجتماعی خوب برای زندگی و شرایط و امکانات شغلی و حقوق بالای پزشکان دلیل برای مهاجرت پزشکان به انگلستان است. در صورتی که پزشکی مدرک خود را از خارج از اتحادیه اروپا گرفته باشد نیاز دارد تا مدرک را معادل سازی نماید. انگلستان یکی از کشور هایی است که درامد پزشکان در آن بالا است. پزشکانی که قصد مهاجرت به انگلیس را دارند باید از راه تحصیلی و یا سرمایه گذاری به این کشور راه یابند و سپس در این کشور معادل سازی مدرک را انجام دهند و به کار بپردازند.

موسسۀ بین المللی راد تمامی اطلاعات لازم را برای مهاجرت به انگلستان و سایر کشور ها اعلام نماید. برای ارتباط با کارشناسان ما به سایت این مجموعه مراجعه نموده و با ما تماس بگیرید.

مهاجرت پزشکان متخصص به انگلیس

پزشکان متخصص نیاز هر کشوری است و به همین دلیل شرایط برای ورود پزشکان متخصص به انگلستان آسان تر است. دولت انگلیس استقبال زیادی از پزشکان عمومی و متخصص انجام می دهد. در هر کشوری نیاز به نیروی کار در برخی مشاغل بیشتر است و در کشور انگلستان نیاز به پزشکان بسیار زیاد است. دکتر و متخصص اطفال، پزشک و متخصص سالمندان، روانشناس کودکان، متخصص داخلی، چشم پزشک و ….از انواع شاخه های پزشکی مورد نیاز در این کشور است. بنابراین پزشکان با شرایط بسیار راحت تری می توانند به مهاجرت اقدام نمایند.

مهاجرت پزشک عمومی به انگلستان

در بین کشور های اروپایی ، انگلستان از کشور های مورد توجه به خصوص برای ایرانی ها می باشد زیرا زبان رسمی این کشور انگلیسی بوده و شرایط برای پزشکان در این کشور مهیا است. انگلستان کشوری است که مورد توجه قرار گرفته است و افراد زیادی  که قصد مهاجرت به اروپا را دارند، به انگلیس سفر می کنند. شرایط کار برای پزشکان در این کشور به همراه امکانات خوبی است. البته برای کار در انگلستان به عنوان یک پزشک نیاز است که مدارکی را داشته باشید. این مدارک عبارتند از :

  • مدرک آیلتس ۷.۵ آکادمیک
  • شرکت در آزمون های PLAB ۱ و PLAB ۲
  • تاییدیه از GMC و مستقیما مشغول به کار شدن برای ایرانیان

        و ….

دلایل مهاجرت پزشکان به انگلستان

دلایل زیادی وجود دارد که پزشکان بخواهند به کشوری مهاجرت نمایند بنابراین دلایل مهاجرت پزشکان به انگلستان برای هر فردی می تواند متفاوت از دیگری باشد. انگلستان که از نظر اقتصادی و سیاسی و اجتماعی در رتبه ی بالایی قرار دارد و این موارد از دلایل بسیار مهم مهاجرت پزشکان به انگلستان است. رتبه ی اقتصادی انگلستان در جهان ، ششم است و این کشور در میان کشور های اروپایی نیز در رتبه ی سوم قرار دارد. پزشکانی که در انگلستان به کار می پردازند، از مزیت هایی همچون حقوق مکفی برخوردارند و زندگی خوبی را در این کشور سپری می کنند. یکی از دلایل مهاجرت پزشکان به انگلستان ، موقعیت جغرافیایی این کشور است که به ایران نزدیک است ، به طوری که کشور هایی مانند آمریکا، استرالیا و کانادا فاصله ی بیشتری از ایران دارند. استاندارد های زندگی در انگلستان ، امکان دریافت اقامت دائم ، شرایط اجتماعی خوب و... از دلایل مهاجرت پزشکان به انگلستان است. امروزه تعداد پزشکانی که به کشور انگلستان مهاجرت می کنند بسیار افزایش پیدا کرده است.

مشاوران ما در موسسۀ بین المللی راد در خدمت شما هستند تا با ارائه ی شرایط داوطلبان مهاجرت پزشکان به انگلستان، به شما کمک کنند تا بتوانید به صورت آسان و سریع اقدام به مهاجرت نمایید. برای مهاجرت پزشکان به انگلستان و انواع مهاجرت کاری، تحصیلی، ازدواج، سرمایه گذاری و... با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

مهاجرت پزشکان به انگلستان

اخذ ویزای مهاجرت پزشکان به انگلستان

مهاجرت پزشکان به انگلستان نیاز به دریافت ویزا دارد که از ۳ روش می توان اخذ ویزا را انجام داد که در ادامه به آن اشاره می کنیم:

  1. ویزای Tier۱

 این نوع ویزا برای فراهم شدن اشتغال در انگلستان برای پزشکان در حوزه های غیر آموزشی می باشد.

  1. ویزای Tier۲

 پزشکان زمانی که از سوی کشور انگلستان دارای پیشنهاد کار باشند این ویزا را دریافت می نمایند.

  1. ویزای Tier۳

 دریافت این ویزا به منظور فرصت ۲ سال کار پزشکان مهاجر در انگلیس است.

مزایای مهاجرت پزشکان به انگلستان

  • حقوق و درآمد بالا
  • امکان اخذ اقامت دائم با کار
  • بهره مندی از خدمات اجتماعی سطح بالا
  • معتبر بودن مدارک دانشگاهی انگلستان
  • زندگی در هر شهر و محل این کشور با اخذ اقامت دائم پس از اشتغال
  • تحصیل رایگان فرزندان زیر ۱۸ سال متقاضی
  • تنوع فرهنگی موجود در انگلستان
  • پیشرفته و وجود امنیت بالا
  • مراسم و جشن های مختلف
  • بالا بودن سطح امکانات رفاهی
  • وجود فرصت های شغلی برای مهاجران
  • زندگی در کشور با ثبات اقتصادی
  • کشور پیشگام در زمینه علمی و صنعتی
  • پایین بودن نرخ بیکاری
  • برخورداری از بیمه و خدمات پزشکی رایگان
  • بالا بودن استاندارد های زندگی
  • قرابت و نزدیکی جغرافیایی به ایران
  • حمایت دولت انگلستان از مهاجران
  • جاذبه های تاریخی

مهاجرت پزشکان به انگلستان

همان طور که در این مقاله توضیح دادیم مهاجرت پزشکان به انگلستان دارای مزایای زیادی است و به همین دلیل است که افراد زیادی اقدام به مهاجرت به کشور انگلستان می نمایند. مهاجرت به انگلستان یکی از خواسته های افراد زیادی است که بتوانند در شرایط مطلوب تری به کار ، تحصیل و زندگی بپردازند به همین دلیل اطلاع از شرایط مهاجرت پزشکان به انگلستان بسیار مهم است. همان طور که می دانیم افراد زیادی از سر تا سر دنیا به انگلیس مهاجرت می کنند و به همین دلیل افراد زیادی با آداب و رسوم و فرهنگ مختلف در این کشور وجود دارند که شرایط آسان تری را برای زندگی مهاجرین فراهم نموده است و زمینه ای را فراهم نموده است تا افراد زیادی به این کشور مهاجرت نمایند. در انگلستان افراد به راحتی می توانند مشغول به کار شوند زیرا نرخ بیکاری در این کشور بسیار کم است و شرایط بهتری برای فارق التحصیلان فراهم می باشد که بتوانند به سرعت به بازار کار ورود پیدا کنند. شرایط خوبی برای همراهان مهاجران وجود دارد. نزدیکی جغرافیایی انگلستان موجب می شود که افراد بتوانند رفت و آمد راحتی را داشته باشند و زبان رسمی این کشور شرایط مناسب تری را برای افراد ایجاد نموده است. انگلستان یک کشور قدرتمند از نظر اقتصادی، سیاسی و صنعتی است. به دلیل وجود مهاجران زیاد در این کشور ، زندگی برای افراد آسان است و دولت انگلستان از پزشکان حمایت زیادی می نماید. بنابراین اگر قصد شما هم مهاجرت به انگلستان است می توانید در این زمینه از موسسۀ بین و المللی راد کمک بگیرید.

http://radvisa.com/

کد خبر: ۲۳۳٬۷۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha