۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
قدردانی وزیر راه و شهرسازی از تلاشگران عرصه حمل و نقل هوایی در حج تمتع
با صدور پیامی صورت گرفت

قدردانی وزیر راه و شهرسازی از تلاشگران عرصه حمل و نقل هوایی در حج تمتع

بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی با صدور پیامی خطاب به همه مسئولان برگزاری حج باشکوه ابراهیمی به ویژه تلاشگران عرصه حمل و نقل هوایی از آنها قدردانی کرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش امروز پس از اتمام سفرهای هوایی حج تمتع از ۲۱ فرودگاه کشور و بازگشت بیش از ۸۳ هزار زائر بیت الله الحرام با صدور پیامی از همه مسئولان برگزاری حج باشکوه ابراهیمی به ویژه تلاشگران عرصه حمل و نقل هوایی از آنها تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام وزیر راه و شهرسازی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
آئین حج به عنوان یک فراخوان جهانی برای تعالی انسان‌ها و زمینه‌ساز اعتلای معنوی و اخلاقی بشریت، فرصت مناسبی برای گفت‌وگو، ارتباط فکری و عملی و پیوند کشورها و ملت های اسلامی است.

بی تردید برنامه‌ریزی و اجرای شایسته سفر معنوی حج و انجام خدمات گسترده و فشرده در مدت برگزاری این گردهمایی بزرگ امت اسلام، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

خداوند بزرگ را سپاسگزاریم که با الطاف ائمه معصومین(علیهم السلام) و همت همه دست‌اندرکاران حج تمتع سال ۱۴۰۲، شاهد اجرای موفق و مناسب این حرکت عظیم بودیم.

اینجانب از همه مسئولان برگزاری حج باشکوه ابراهیمی، به ویژه خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی؛ سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، کادر محترم و خدوم پرواز، خلبانان، همکاران شاغل در بخش های مختلف فرودگاه‌های کشور و تمامی تلاشگران عرصه حمل و نقل هوایی تشکر و قدردانی می نمایم.

برای حجاج بیت الله الحرام و زائران حرم شریف نبوی، حج مقبول و سعی مشکور و برای همه همکاران خدوم و پرتلاشم موفقیت و سلامتی از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

کد خبر: ۲۳۳٬۶۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha