۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
معامله بیش از ۳۲۹ هزار تن کالا در بورس کالا

معامله بیش از ۳۲۹ هزار تن کالا در بورس کالا

بیش از ۳۲۹ هزار تن انواع کالا در معاملات امروز بازار فیزیکی بورس کالای ایران به ارزش تقریبی ۵۵ هزار میلیارد ریال دادوستد شد.

به گزارش بازار، در تالار حراج باز ۱۴۸ هزار تن وکیوم باتوم معامله شد و حجم معاملات تالار فراورده‌های نفتی به ۴۷ هزار تن نزدیک شد. ۲۸ هزار تن لوب کات سنگین، ۱۶ هزار تن لوب کات سبک، ۲۰۲۸ تن PDA TAR و ۶۵۰ تن گوگرد کلوخه و گرانوله از محصولات معامله شده در تالار فرآورده‌های نفتی بودند.

همچنین در تالار پتروشیمی نیز بیش از ۱۲ هزار و ۸۰۰ تن انواع مواد پلیمری خرید و فروش شد که بیش از ۱۱ هزار تن آن را گریدهای مختلف پلی اتیلن و ۸۴۲ تن آن پلی استایرن‌های انبساطی، انبساطی نسوز و معمولی شامل می‌شد. در این تالار ۶۶۵ تن استایرن بوتادین رابر تیره و روشن نیز به فروش رسید.

امروز همچنین انواع پلی پروپیلن‌های نساجی و شیمیایی، پلی استایرن انبساطی، ضایعات فلزی، لوله، تسمه و نوار مسی و ورق برنجی در بازار فرعی مورد معامله قرار گرفت. در تالار کشاورزی نیز ۴۰۰ کیلو زعفران رشته‌ای درجه یک (پوشال مرغوب) عرضه و معامله شد.

گفتنی است در پایان معاملات روز جاری، حجم معاملات تالار صنعتی و سیمان نیز به ترتیب بیش از ۱۰۹ هزار تن و ۱۲ هزار تن رسید و در تالار صادراتی کیش ۱۱ هزار و ۹۰۰ تن کالای صادراتی معامله شد.

کد خبر: ۲۳۳٬۵۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha